Tja
Har hittat en KTM SMR 990 -12 med Acra slip-on som jag är sugen på att köpa. Men han har inte mappat den efter att han bytt till Acra pga att han kör med original luftfilter. Hur är det för motorn att köra med slip-on utan att mappa om den? Den har iofs bars gått 200 mil. Vad kostar det att fixa till det hos en handlare? Har ju Beviks i närheten som är ÅF för KTM. Kanske ska man byta luftfilter innan man justerar in den så kan man ju ta det i samband med nästa service?
Har hittat en KTM SMR 990 -12 med Acra slip-on som jag är sugen på att köpa. Men han har inte mappat den efter att han bytt till Acra pga att han kör med original luftfilter. Hur är det för motorn att köra med slip-on utan att mappa om den? Den har iofs bars gått 200 mil. Vad kostar det att fixa till det hos en handlare? Har ju Beviks i närheten som är ÅF för KTM. Kanske ska man byta luftfilter innan man justerar in den så kan man ju ta det i samband med nästa service?