Manual på svenska till en Thunderace

stortiger

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Yamaha Thunderace -00
Är det någon som vet var man kan hitta en manual på svenska till en Thunderace -00 helst i pdf format. Det är dom här gångerna man ångrar att man inte var med på Engelska lektionerna för jag har en manual på engelska.

stortiger skrev:
Är det någon som vet var man kan hitta en manual på svenska till en Thunderace -00 helst i pdf format. Det är dom här gångerna man ångrar att man inte var med på Engelska lektionerna för jag har en manual på engelska.

Vad är det för information du söker?
Jag köpte min instruktionsbok på yamahacenter för 125kr nyligen så det är bara att beställa där.
En på nätet sökte jag med efter men gav upp......

Har köpt en sådan cykel och var bara intresserad se efter i fall det var någonting speciellt man ska tänka på.

stortiger skrev:
Har köpt en sådan cykel och var bara intresserad se efter i fall det var någonting speciellt man ska tänka på.

Aha nice, har just köpt min med så jag är lika grön.
Det som jag fått veta är att var noga med varmköra innan färd och inte dra den innan den är riktigt varm, dom skall tydligen vara känsliga på det......

Sökt på thundercae och det finns en hel del bra trådar >>>>>>> http://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=307614

Annars har som sagt yamahacenter bok för 125 samt bokus.se har haynes rep handbok för 240kr alltid bra att ha..........

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back