Mantorp Park

Factory

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
RSV 1000 R FACTORY
Vet inte mycket mer om den än det som står på sidan!
Men jag har anmält mig iallafall!!!
:banana
 
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
För att få köra skall du ha godkänd säkerhetsutrustning och registrerad MC med Michelin däck monterade.

vafan är det här för skitsnack?
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Michelin är väl huvudsponsor så de får väl göra som de vill men det begränsar ju utbudet av hojar en hel del. Synd då det nog är enda chansen att köra på Mantorp.
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Michelin som står för kakan... DVS vill du åka så måste du köra på michelin..
Är väll inte så konstigt tycker jag.
Kan tillägga att förra året kördes powerday på gottlandring. Och då var det gratis...
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
SENSEI skrev:
Kan tillägga att förra året kördes powerday på gottlandring. Och då var det gratis...
Mantorp är svindyrt att hyra, kan hända att Michelin m fl gick in med samma pengar som i fjol men man måste ta den här pengen för mellanskillnaden i banhyra.

Jag kan tänka mig ett par Pilot Power men inte på ett tag. Ska precis lägga på mina rykande färska Pirelli Diablo. :cdevil
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
Ninjaboy skrev:
Mantorp är svindyrt att hyra, kan hända att Michelin m fl gick in med samma pengar som i fjol men man måste ta den här pengen för mellanskillnaden i banhyra.

Jag kan tänka mig ett par Pilot Power men inte på ett tag. Ska precis lägga på mina rykande färska Pirelli Diablo. :cdevil
Tycker inte 500 kr är dyrt heller... var bara en reflektion.. Jag ska åka på powerday. Var nog först att anmäla mig :)

Kan tillägga att jag är mycket nöjd med powerdäcken...
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
powerday

Har kört ihop sig för mig och powerday..
Fick ett erbjudnade som jag inte kunde tacka nej till..
Så om någon är intresserad så finns min plats på powerday tillgänglig...
 

MasRetta

Med lem
Gick med
6 Feb 2005
Ort
Uppsala
Hoj
GSX-R1000 2006
SENSEI skrev:
Har kört ihop sig för mig och powerday..
Fick ett erbjudnade som jag inte kunde tacka nej till..
Så om någon är intresserad så finns min plats på powerday tillgänglig...

För sent :( . Redan betalt in avgiften...nästa gång se till att få dina "erbjudande" i tid :fatta! :D .

Få se...Mantorp+förlora 500 spänn+missa allt jippo...hrmm :va måste vara :tuttar :kär :fyllisar :kiss :krama :slicka :cdevil

Lycka till !!! :hihi
 

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Ort
Vårby
Hoj
KTM rc10
MasRetta skrev:
För sent :( . Redan betalt in avgiften...nästa gång se till att få dina "erbjudande" i tid :fatta! :D .

Få se...Mantorp+förlora 500 spänn+missa allt jippo...hrmm :va måste vara :tuttar :kär :fyllisar :kiss :krama :slicka :cdevil

Lycka till !!! :hihi

Orsaken är det att det att samtidigt är det SMC instruktörskurs på Kinnekulle.. Och hmm ja valet var inte så svårt när jag fick erbjudandet...

//MVH
 

svampe

Arlanda TT för Ezzo
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Södertälje
Hoj
CBR600RR -08, GSX-R750 -00
Ninjaboy skrev:
Mantorp är svindyrt att hyra, kan hända att Michelin m fl gick in med samma pengar som i fjol men man måste ta den här pengen för mellanskillnaden i banhyra.

Jag kan tänka mig ett par Pilot Power men inte på ett tag. Ska precis lägga på mina rykande färska Pirelli Diablo. :cdevil

De tar 500:- pga det är lätt att anmäla sig om det är gratis och sen strunta i det.
Michelin vill nog inte ha fullbokat och bara några få dyker upp.
I avgiften ingår frukost, lunch, fika och 2 liter olja från Shell. känns som det är värt mer än 500:-
Glöm inte att stuntoholics har stuntshow.
 

sandstream

Guest
160 pers är nästan dubbelt så mycket som på en normal bandag där man kör 15-20 minuters pass och får vara glad om det blir 5-6 pass.
Om man sen lägger till ca 1 timmes pause för SoH kan man fundera på hur de har räknat :va
40 pers i varje grupp?

Ninjaboy skrev:
Jag kan tänka mig ett par Pilot Power men inte på ett tag. Ska precis lägga på mina rykande färska Pirelli Diablo. :cdevil
Mycket trevligt däck :tummenupp
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top