Mantorp Park Fre 25 aug med Actionpics - anmälan öppen

Liwa, du ser, det lönar sig att jobpa mera, det blev i alla fall en dag på Mantorp :tummenupp

Jocke K skrev:
Jag anmäler mig till Grupp: Snabb.
Nitrous skrev:
Förarplatsen är bokad och säkrad när du gjort betalningen och fått bekräftelsen av oss, inom 10dgr från att du gjort din betalning skall du ha erhållit en bekräftelse.

The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

Jippie betalt och klart :banana ska bara byta från trygg hansa till folksam så man får åka i lugn grupp och slipper alla galningar i oförsäkrad :7peta (kan va så att jag inte tycker att jag har där att göra bromsklossar har man på bilar inte på banan :rofl ) synd bara att folksam är dyrare men vem vet när denna chans dycker up igen :tummenupp

FZ1 skrev:
Liwa, du ser, det lönar sig att jobpa mera, det blev i alla fall en dag på Mantorp :tummenupp

Det gav bara 40 graders feber, spysjuka, hosta som sliter ut lungorna ur kroppen på eno ch en röst som är hesare än Rod Stewart....men det var det värt. Här ska gasas.

Nu ska jag dock ner under täcket igen med min bästa vän alvedon

/Liwa1

Fürstenhoff skrev:
Jag lovar att ge dig en gratis åktur bakpå i ett tempo du själv väljer så att du får känna på hur kul det kan vara där på Mantorp utan att sitta i en raggar pulka!! :pannkyss

Mvh,
Fürstenhoff.
Trevligt... tror jag i alla fall :confused: :D

Det vore jävligt kul att göra, i bil brukar det ge en hel del att åka med någon som kan, då vet man lite bättre hur mycket hojjen/bilen pallar... så antingen kommer en åktur hjälpa en del eller så blir jag skiträdd och åker hem :skrämd

Maciej EVO VI skrev:
Det vore jävligt kul att göra, i bil brukar det ge en hel del att åka med någon som kan, då vet man lite bättre hur mycket hojjen/bilen pallar... så antingen kommer en åktur hjälpa en del eller så blir jag skiträdd och åker hem :skrämd
Jag har åkt runt Mantorp med en bra förare i en vanlig Volvo V70 och jag trodde inte det var möjligt att bromsa så sent och köra så fort i kurvorna med en sån bil :3freak

Liwa1 skrev:
Det gav bara 40 graders feber, spysjuka, hosta som sliter ut lungorna ur kroppen på eno ch en röst som är hesare än Rod Stewart....men det var det värt. Här ska gasas.

Nu ska jag dock ner under täcket igen med min bästa vän alvedon

/Liwa1
Det låter som du är i högform...men tänk nu på att bli frisk, så Leja och Nitrous inte behöver svälta. Vi andra behöver också en fast hand som styr upp oss i banåkarträsket :fakta

Nu är det bara att hoppas på att anmälningen han in i tid...

Ett besök på Mantorp får man inte missa! Har varit dåligt med körningar där sedan Bike Events lade ner sin verksamhet..
seeyouall!
/B)

Självklart vill man åka på Mantorp
Snabb grupp
Betalt och klart
/Marcus

Last edited:
Fick se att restaurangen kommer vara öppen, vill härmed bara varna alla för deras pyttipanna, den består av små potatisbitar fritt flytande i fett :zpy

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman