Mantorp Park Fre 25 aug med Actionpics - anmälan öppen

Triggerhappy skrev:
2419704 Men ÄRLIGT Nitrous, känns det troligt att han tar en pallplats :rolleyes:

*LUBBAR FÖR LIVEEEEEEEEEEEEEEEEEET....aj aj...ont i revben...aj aj ont i höft .....linka,linka* :D

Kör hårt MIKE !:tummenupp

Nej men tänk om alla andra vaknar med halsfluss och feber på rejsdagen och som bonus har Gottis bjudit alla konkurrenter på korv smittat med galna kosjukan.
Nu sådde jag kanske ett frö hos Gottis .. ooops....

/Nitrous

Nitrous skrev:
2419776 Nej men tänk om alla andra vaknar med halsfluss och feber på rejsdagen och som bonus har Gottis bjudit alla konkurrenter på korv smittat med galna kosjukan.
Nu sådde jag kanske ett frö hos Gottis .. ooops....

/Nitrous

Hey föresten, varför får jag inte låna din zätaäcks sex ärärr å gasa råkki0,6L nästa rejs ? Om du inte skall köra själv förstås.
just ja...varför kör inte du ?

Tittar snällt under luggen...

Triggerhappy skrev:
2419805 Hey föresten, varför får jag inte låna din zätaäcks sex ärärr å gasa råkki0,6L nästa rejs ? Om du inte skall köra själv förstås.

Därför att du är "Fjortis i Gubbförpackning" , min Bäbis behöver mer kärlek än så :)

Hinner inte med något tävlande i år, för många andra åtaganden som får läggas åt sidan nästa år så att man kan hinna med lite Rookie rejs.

/Nitrous

Triggerhappy skrev:
2419805 Hey föresten, varför får jag inte låna din zätaäcks sex ärärr å gasa råkki0,6L nästa rejs ? Om du inte skall köra själv förstås.

Jag tar tillbaks låne ansökan...

EDIT: Kollade just mitt kontoutdrag...har inte råd att krascha mer denna månad *typiskt*...jälla kontoh-lvete...det e f-n paj...vart reklamerar man :va det står f-n för lite siffror ...jag vill ha fler siffror....kan nån vuxen förklara.

Triggerhappy skrev:
2419813 Jag tar tillbaks låne ansökan...

EDIT: Kollade just mitt kontoutdrag...har inte råd att krascha mer denna månad *typiskt*...jälla kontoh-lvete...det e f-n paj...vart reklamerar man :va

Hehehe... jag måste ju även ha en hel hoj på måndag 11e så att krascha hojen den 10e är inte på Idol-listan :tomten

Jag behöver en hajfena, nån som har en till salu?

/Nitrous

Nitrous skrev:
2419823 Hehehe... jag måste ju även ha en hel hoj på måndag 11e så att krascha hojen den 10e är inte på Idol-listan :tomten

/Nitrous

Ta en bit plåt och skär ut en, poppnita fast i svingen, klart :tummenupp

björn

Nitrous skrev:
2419811 Därför att du är "Fjortis i Gubbförpackning" , min Bäbis behöver mer kärlek än så :)

Hinner inte med något tävlande i år, för många andra åtaganden som får läggas åt sidan nästa år så att man kan hinna med lite Rookie rejs.

/Nitrous

Åtaganden = barn antar jag...klokt!

Kärlek, jag e ju f-n Julio Iglesias i Ninjavärlden...jag är ju pjur kärlek på två ben i skinnställ....mer kärlek med puckel och ryggskydd går inte att finna :fakta

björn.e skrev:
2419836 Ta en bit plåt och skär ut en, poppnita fast i svingen, klart :tummenupp

björn

Tjing för att tjöpa din hoj, pjur quality i alla detaljer....:D

Last edited:
björn.e skrev:
2419836 Ta en bit plåt och skär ut en, poppnita fast i svingen, klart :tummenupp

björn

1# Har ingen plåt hemma
2# Har ingen popnittång
3# Orkar inte tillverka nåt just nu
4# Har precis fått lön :)

Var handlar men en KVICKT ?

/Nitrous

Triggerhappy skrev:
2419837

Kärlek, jag e ju f-n Julio Iglesias i Ninjavärlden...jag är ju pjur kärlek på två ben i skinnställ....mer kärlek med puckel och ryggskydd går inte att finna :fakta

Om din behandling av Ninjor är kärlek så vill jag inte veta hur du behandlar Trintan hemma :näsblod

/Nitrous

Last edited:
Nitrous skrev:
2419823 Hehehe... jag måste ju även ha en hel hoj på måndag 11e så att krascha hojen den 10e är inte på Idol-listan :tomten

/Nitrous

Om du lämnar din hoj i mitt garage kvällen den 9é så kan du hämta den igen sent på kvällen den 10é och då är hajfenan på plats , Deal ?

Nitrous skrev:

/Nitrous

Klaga inte på en ev kraschad hoj...DU får i alla fall köra på Gelleråsen.
JAG får väl agera flaggvakt eller något nu när du sålt MIN hoj :mad:

Neej, jag tänker inte köra Kawan, den är hög som ett höghus, grön som en groda, går som en säck potatis och för köra dom behövs platåskor :D

Liwa1 skrev:
2419895 Klaga inte på en ev kraschad hoj...DU får i alla fall köra på Gelleråsen.
JAG får väl agera flaggvakt eller något nu när du sålt MIN hoj :mad:

Neej, jag tänker inte köra Kawan, den är hög som ett höghus, grön som en groda, går som en säck potatis och för köra dom behövs platåskor :D

Love is in the air .....Looooove is in the air *nynna,nynna*

Titta lilla flaggan...viftelivift....fiiin

Triggerhappy skrev:
2419904 Love is in the air .....Looooove is in the air *nynna,nynna*

Titta lilla flaggan...viftelivift....fiiin

Det är skönt att veta att Trinity är ELAK och HÅRD mot dig :tummenupp

Ska banne mig slå dig i hjälmen med flaggan när du passerar, har ju inget bättre för mig liksom...

/Liwa1 - vill ha en hoj

Triggerhappy skrev:
2419704 Men ÄRLIGT Nitrous, känns det troligt att han tar en pallplats :rolleyes:

*LUBBAR FÖR LIVEEEEEEEEEEEEEEEEEET....aj aj...ont i revben...aj aj ont i höft .....linka,linka* :D

Oj oj du ger mig bara mer bränsle nu blir det att åka till Honda center och hämta nya broms belägg

Triggerhappy skrev:

Det är lättare att ta pallplats med en Honda en en Kawa i alla fall.....

Liwa1 skrev:
2419914 Det är skönt att veta att Trinity är ELAK och HÅRD mot dig :tummenupp

Ska banne mig slå dig i hjälmen med flaggan när du passerar, har ju inget bättre för mig liksom...

/Liwa1 - vill ha en hoj
Kirrar du hoj åt mig lilla stumpan skall du gärna få vifta med lilla flaggsingen framför mig :gnissla (känner nån konstig nära döden upplevelse är på G) .....Föresten antar att min minimoto (sunkig kina skit)inte är välkommen ut på banan :mad:

Last edited:
Nitrous skrev:
2419823

/Nitrous

ring kalle på E-racing han har hemma :)

Greven är svin dyr 495 kr tappade min på Falkenberg och vatvungen att köpa en ny i panik inför sista Racet

Triggerhappy skrev:
2419943 Kirrar du hoj åt mig lilla stumpan skall du gärna få vifta med lilla flaggsingen framför mig :gnissla .....antar att min minimoto inte är välkommen ut på banan :mad:

Lilla stumpan...
Du, jag och en gokart-bana och två kartar. Deal?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!