Snoopy
Tutlurad..
Dags för första vändan på Mantorp Park för oss 2010.
Ifjol gjorde vi 7 event som blev allt mer besökta och denna gång utökar vi från sjukskötare till ambulans. Under dagen har vi tre grupper. MC, JTCC och Carrera Cup. Detta ger 20 min/h körning per grupp.
Hojar åker sitt första pass 09:40.
KOM I TID!! De som inte kommer i tid förstör bantid för andra genom att sinka mötet.
Förarmöte 08.30 vid depåutsläppet, dvs utfarten ut på banan. Det fungerade exemplariskt förra gången så förväntar mig samma denna dag.
De som inte närvarar kör inte förrens efter nästa förarmöte som hålls kl 10.00 och debiteras med förseningsavgift på 200 kr/fordon.
Anmäl till mig på info@alx.nu
Ange vad du åker på!
Den som har frågor kan även ringa till mig. Vi har en maxgräns på 30 hojar så det inte ska bli för stökigt.
Alla är välkomna, oavsett hoj.
Pris 1500 kr/hoj (race och gata)
Betalning sker på plats. Möjlighet att fakturera, då tillkommer en adminavgift.
Ingen förskottsbetalning är nödvändig, dock ska anmälan anses bindande.
Jo, och troligtvis kommer Kamikaze Kid med lite delar =)
Eller hur?
Alx
Ifjol gjorde vi 7 event som blev allt mer besökta och denna gång utökar vi från sjukskötare till ambulans. Under dagen har vi tre grupper. MC, JTCC och Carrera Cup. Detta ger 20 min/h körning per grupp.
Hojar åker sitt första pass 09:40.
KOM I TID!! De som inte kommer i tid förstör bantid för andra genom att sinka mötet.
Förarmöte 08.30 vid depåutsläppet, dvs utfarten ut på banan. Det fungerade exemplariskt förra gången så förväntar mig samma denna dag.
De som inte närvarar kör inte förrens efter nästa förarmöte som hålls kl 10.00 och debiteras med förseningsavgift på 200 kr/fordon.
Anmäl till mig på info@alx.nu
Ange vad du åker på!
Den som har frågor kan även ringa till mig. Vi har en maxgräns på 30 hojar så det inte ska bli för stökigt.
Alla är välkomna, oavsett hoj.
Pris 1500 kr/hoj (race och gata)
Betalning sker på plats. Möjlighet att fakturera, då tillkommer en adminavgift.
Ingen förskottsbetalning är nödvändig, dock ska anmälan anses bindande.
Jo, och troligtvis kommer Kamikaze Kid med lite delar =)
Eller hur?
Alx