Snoopy
Tutlurad..
Som våra 5 tidigare event i år blir det mycket körning under dagen. Inget lunchuppehåll. 30-minuterspass/h, alla hojar samtidigt varvas med alla bilar samtidigt. Detta innebär att alla, oavsett fordon, får köra 30 minuter varje timme!
Det är ett par roliga fordon som föranmält sig så det ska bli ett nöje.
För den som vill värma upp inför Mantorp Parks Superbike-final med en track day samma vecka samma bana är detta nog enda alternativet.
KOM I TID!! De som inte kommer i tid förstör bantid för andra genom att sinka mötet.
Förarmöte 08.45 vid depåutsläppet, dvs utfarten ut på banan.
De som inte närvarar kör inte förrens efter nästa förarmöte som hålls kl 10.00 och debiteras med förseningsavgift på 200 kr/bil.
Till mig på info@alx.nu. Ange vad du åker på!
Den som har frågor kan även ringa till mig. Detta kan bli den enda dagen i år med begränsat antal deltagande eftersom vi annonserar så pass lång tid i förväg....med mina mått mätt.. =)
Som vanligt är det inga funktionärer eller ambulans på plats. Endast körning.
Samma pris som tidigare 1000 kr/hoj (race och gata)
Betalning sker på plats.
Alx
070-636 00 24
Det är ett par roliga fordon som föranmält sig så det ska bli ett nöje.
För den som vill värma upp inför Mantorp Parks Superbike-final med en track day samma vecka samma bana är detta nog enda alternativet.
KOM I TID!! De som inte kommer i tid förstör bantid för andra genom att sinka mötet.
Förarmöte 08.45 vid depåutsläppet, dvs utfarten ut på banan.
De som inte närvarar kör inte förrens efter nästa förarmöte som hålls kl 10.00 och debiteras med förseningsavgift på 200 kr/bil.
Till mig på info@alx.nu. Ange vad du åker på!
Den som har frågor kan även ringa till mig. Detta kan bli den enda dagen i år med begränsat antal deltagande eftersom vi annonserar så pass lång tid i förväg....med mina mått mätt.. =)
Som vanligt är det inga funktionärer eller ambulans på plats. Endast körning.
Samma pris som tidigare 1000 kr/hoj (race och gata)
Betalning sker på plats.
Alx
070-636 00 24
Last edited: