http://www.youtube.com/watch?v=H-i6iPTE92o&feature=youtu.be
En väldigt seriöst ihopklippt rulle från två riktiga toppendagar!
//Henrik
En väldigt seriöst ihopklippt rulle från två riktiga toppendagar!
//Henrik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sr sjukt, sjukt kul ut....vad man blir sugen på egna bandagar.
Lite konstruktiv input (kan vara kamerans vidvinkel som förstärker fenomenet), men du roterar höften från kurvan, håller huvudet över styrkronan och vevar runt baken.Hur nära tanken sitter du?
/Saknar sin tjejhundra något fruktat
Satt och väntade på den bilden.![]()
Sr sjukt, sjukt kul ut....vad man blir sugen på egna bandagar.
Lite konstruktiv input (kan vara kamerans vidvinkel som förstärker fenomenet), men du roterar höften från kurvan, håller huvudet över styrkronan och vevar runt baken.Hur nära tanken sitter du?
/Saknar sin tjejhundra något fruktat
Jag har inte suttit på hojen innan jag körde på Mantorp, så jag känner inte riktigt att jag hittar rätt. Jag vet även att jag inte skjuter ut med huvet som jag ska. Häcken känns rätt, men det är sällan jag lägger mig och vilar med armen på tanken. Men jag får öva
Jag har en justerbar kudde bak på kutsen så jag känner den tidigt.
Jag får öva på![]()
Äh, sluta gnälla på baken hit eller dit. Beror nog på att kameran sitter så nära.
Han sitter kvar på hojen - och 1:31 är väl tillräckligt bråttom!?![]()
Inte gnäll, mer tips i all välmening.Att veva runt baken och sitta med överkroppen riktad från kurvan är lite kontraproduktivt.
Fort kan man bevisligen åka hur man än sitter (bara blick och gas synkar), men det är ju inte en anledning att slipa lite på't, eller hur?![]()
Nej, jag vet..
Men det såg inte konstigt ut när jag såg han köra "live" så det är nog bara kameravinkeln.
Inte gnäll, mer tips i all välmening.Att veva runt baken och sitta med överkroppen riktad från kurvan är lite kontraproduktivt.
Fort kan man bevisligen åka hur man än sitter (bara blick och gas synkar), men det är ju inte en anledning att slipa lite på't, eller hur?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |