Mantorp Park 2 Maj med Actionpics

Ryktet om att nån har skaffat neonkallingar till nästa år kan kanske ta dig ur depressionen .... eller bara bilden helt enkelt ?

Ähhh... Det är bara en släng av vinterdepression... Snart är det vår och då är allt som vanligt igen! :cool:

Bifogat

• P6280185.jpg
    P6280185.jpg
    233.9 KB · Visningar: 44
Ryktet om att nån har skaffat neonkallingar till nästa år kan kanske ta dig ur depressionen .... eller bara bilden helt enkelt ?

Ha ha den bilden ser ut som en smalare verion av dig korven:D Vi har nog mycket effekt lagrat i underhuden både du och jag;)

Shit... Gabbe VÅGAR AAAAALDRIG strippa till Neonkallingar i depån nästa år! :fakta

Vinterdepression botad! Tack som fan!

Om du skulle få en bild av moi i neonkallingar på näthinnorna så kommer du AAAAldrig kunna bli botad från den depression den ger:D

Last edited:
Mantorp bokat samt Gelleråsen 15/7. Åkte med Actionpics i Maj förra året. Riktigt seriöst arrangemang.

Jag har också anmält mig till den 2 maj. Lika bra att få högfartsvana direkt i början på säsongen :D

efter ca ett år av tystnad så vaknar jag till liv igen och har bokat mantorp 2 maj ska bli så jä.. kul att köra på bana igen:D.

Kul att vi blir några härifrån! Farsan skall med också.

Då syns vi på Mantorp :tummenupp

Najs :yoparty

Ska bara komma ihåg det pin-lockade visiret den här gången. Fick bromsa från 260 blås med igenimmat visir på bakrakan :D. Tur att man inte var snabbast så man hade andras bromsljus som referens för när det var dags att bromsa...:gnissla

Vilken grupp kör ni?
Tog lugn/medel igen. Än så länge bara snabb på rakorna...

Najs :yoparty

Ska bara komma ihåg det pin-lockade visiret den här gången. Fick bromsa från 260 blås med igenimmat visir på bakrakan :D. Tur att man inte var snabbast så man hade andras bromsljus som referens för när det var dags att bromsa...:gnissla

Vilken grupp kör ni?
Tog lugn/medel igen. Än så länge bara snabb på rakorna...

Haha, det är ju bara manligt. Själv var man tvungen att åka med halvöppet visir i spöregn på gelleråsen i somras. Gratis ansiktsdusch :tummenupp

Vi tog snabb. Har dock inte så mycket att ge mot literhojarna på rakorna, så där ligger jag lugnt, som vanligt.

Trevligt att man slipper montera dit orgljuddämpare också! :tummenupp

Haha, det är ju bara manligt. Själv var man tvungen att åka med halvöppet visir i spöregn på gelleråsen i somras. Gratis ansiktsdusch :tummenupp

Vi tog snabb. Har dock inte så mycket att ge mot literhojarna på rakorna, så där ligger jag lugnt, som vanligt.

Trevligt att man slipper montera dit orgljuddämpare också! :tummenupp

Ja det måste vara frustrerande med effekthandikappet. Polarn höll på att bli galen på sin R6a förra året. Han var bra mkt snabbare i kurvorna men när spjällen öppnades ut på rakorna var han hjälplöst efter. Fastän man vet om det så kan man ju fan inte låta bli att ge full pung ut på rakorna.

Hoppas att man slipper regn. Förra året regnade det hela vägen ner till Linköping. Började torka upp under förarmötet och när vår grupp skulle ut så sken solen fram och banan torkade upp. Helt galen tur.

Men vem har vaknat ur iden:-)

efter ca ett år av tystnad så vaknar jag till liv igen och har bokat mantorp 2 maj ska bli så jä.. kul att köra på bana igen:D.

På tiden vi har saknat dig :tummenupp
Ska själv också dit och prova lillhojen hur den är att köra bana med.
(alltså gixxern)

/R-Sickan

Ojoj, vilket gäng vi verkar bli :yoparty. Ser fram emot detta. Synd bara att vi har en hel lång vinter kvar att genomlida innan det blir av.

Ojoj, vilket gäng vi verkar bli :yoparty. Ser fram emot detta. Synd bara att vi har en hel lång vinter kvar att genomlida innan det blir av.

Blir riktigt bra det här :tummenupp Startade upp hojen efter toppbyte, mm vad gott med lite rad4-ljud jämfört med rasslande, tickande stånkor/v-twinar på jobbet. Men det gjorde ju inte längtan till våren ännu värre :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT