Mantorp Park 2 Maj 2008

Fråga?

Min Xt-racing laptimer verkade inte funka i fredags? (Kan ha kört för sakta :tuttar )
Funkade det för er andra?
(Jag har ingen sändare,bara mottagare)

//H

Min Xt-racing laptimer verkade inte funka i fredags? (Kan ha kört för sakta :tuttar )
Funkade det för er andra?
(Jag har ingen sändare,bara mottagare)

//H

Det förutsätter såklart att någon annan hade placerat ut en sändare för "xt-racing", såg du att någon hade gjort det?

Själv kör jag med GP-Cron och jag ställde ut min sändare vilket fungerade perfekt :tummenupp

/Nitrous

Det förutsätter såklart att någon annan hade placerat ut en sändare för "xt-racing", såg du att någon hade gjort det?

Själv kör jag med GP-Cron och jag ställde ut min sändare vilket fungerade perfekt :tummenupp

/Nitrous

Då va det nog mina grymma 2 minuter/varvs tider som gjorde susen ha ha

Trodde att funkade på alla olika? Inte unika signaler dvs. Brukar funka för mig.

//H

Tack för en grym race avrostning A.P :yoparty
Måste oxå passa på och tacka till den killen som lånade ut sitt ryggskydd till mig i första passet. Klantarsel som jag var hade jag glömt skyddet, men första passet räddades av dig, för mig okänd, och schysst:tummenupp som lånade ut sitt skydd. Hoppas du fick igång din strulande hoj:tummenupp

Jag köpte ett nytt skydd i Mjölby när affären öppnade:gnissla

Trist med skador, och speciellt såhär i början på säsongen. Men en tumme upp är iaf att de såg ut som du hade bra tempo ända fram tills du krashade.:tummenupp
Krya på dig!
Haha, tack! :) Tydligen lite för bra tempo :rolleyes: Ville väl hinna ha så mycket roligt som möjligt innan regnet kom men istället förkortade jag dagen. Nåja, 'Bones heal...etc etc' och hojen kräver tydligen inte alltför mycket reparationer. Har ju en till så bara axeln är tillräckligt bra så kommer jag ut på två hjul igen, därför är jag inte särskilt deppig. Måste ju leva upp till mitt namn i vått & torrt. :tummenupp
Faktiskt första vurpan jag inte har ågren över trots att det ser ut bli lite konvalecens.

Tack för alla hälsningar och all hjälp när jag lämnade denna utmärkta bandag i förtid! - I'll be back! ;)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing