Mantorp Park 13-16. maj

Hysciter

#27 STK600
Gick med
3 Aug 2006
Hoj
R6 2008
Hejsan!

Dags for anmälning till Mantorp Park d. 13-16. Maj med Zenergy Racing:
4 dager: 3500 dkk
3 dager: 2800 dkk
2 dager: 2100 dkk
1 dag: 1200 dkk

Transponder obligatorisk, om man inte har transponder koster den 50 dkk/dag.

Grupp indelning efter varvtider (via transponder).

Omeddelbart efter passets avslutning kan varvtider hämtas ned på dator via intranät i depån. Varvtimer kan också ses på livetiming.

Sprint race!

För mer info och bokning se:

www.zenergyracing.dk

Välkomna!
Thorleif

Får en vanlig gatåkare åka hos er??
Såg att ni har olika hastighetsgrupper, så någon grupp borde man väl passa in i?

Last edited:
Får en vanlig gatåkare åka hos er??
Såg att ni har olika hastighetsgrupper, så någon grupp borde man väl passa in i?

Vanlig gatåkare er bestämt välkomna!
Indreggat, inte indreggat, gatåkare, licensförare, banhoj, gathoj, alla er velkomna:)

Klassindelning efter varvtider.

Thorleif

Hur gör man vid betalning?

Räknar om efter dagsaktuell kurs eller?

Henrik

Inga problem betalade via swedbank. Vanlig utlands betalning och där väljer du danska kroner bara. Se till att du får ibannummer och swich kod. Men det får du efter att du har anmält dig på zenergis hemsida.

Ok,du betalade till det danska kontot då,inte seb?

Får ta och logga in och kolla vilken bank och nummer det var dit då.

Henrik

Undrar om det är för sent för att anmäla sig?
Kan man betala på plats?

Ska inte du köra SO i Falkenberg??? Du körde ju bra på "torpet".

Nisse

Har ju kört så få mil RR hoj så jag skulle behöva jobba lite med körteknik och settingen på hojen. Tänkte förbereda mig ordentligt till nätsa tävling istället.

Sen drar bilen jag har 1,5 lite bensin per mil så det är ju 3000kr att bara ta sig dit och tillbaka :näsblod

Sponsorer sökes :D

Last edited:
Har ju kört så få mil RR hoj så jag skulle behöva jobba lite med körteknik och settingen på hojen. Tänkte förbereda mig ordentligt till nätsa tävling istället.

Sen drar bilen jag har 1,5 lite bensin per mil så det är ju 3000kr att bara ta sig dit och tillbaka :näsblod

Sponsorer sökes :D

Tävling är bästa träning vet du väl :tummenupp. Dessutom gör du ju inte bort dig. Finland inbokat för oss, grabben får ju inte åka Linköping då rookie inte är med där.

Kör Falkenberg nu :).

Nisse
Racerfarsa till Danne #37 R600

Vanlig gatåkare er bestämt välkomna!
Indreggat, inte indreggat, gatåkare, licensförare, banhoj, gathoj, alla er velkomna:)

Klassindelning efter varvtider.

Thorleif

Hur gör ni med försäkring om ni blandar reggade och oreggade hojar? :va

Hur gör ni med försäkring om ni blandar reggade och oreggade hojar? :va

Troligtvis som dom flesta bandagar, upp till deltagaren själv att se till att han/hon har försäkring...

Det är väldigt få bandagsarrangörer som kör riktiga rr-träningar eller kurser för gathojar där trafikförsäkringar gäller.

Troligtvis som dom flesta bandagar, upp till deltagaren själv att se till att han/hon har försäkring...

Det är väldigt få bandagsarrangörer som kör riktiga rr-träningar eller kurser för gathojar där trafikförsäkringar gäller.

Mest lite nyfiken på vilka försäkringar som gäller men det är nog personlig försäkring och skador på hoj står man själv för då.

Blir detta av eller??
Info n jag fått är att det är för få anmälda, stämmer det eller icke

hejsan hoppsan puss o kram

Mvh Jag e på om det blir av

Blir det någon körning? Tråkigt nu när man redan betalat om det inte blir något.
Ni skulle väl ta beslut senast idag om jag läste mailet rätt.

Hejsan

TYVÂRR! Det blir inte av, inte alls tillräckligt med deltagare. Se info på framsidan af hemsidan.

Alla for deras pengar igen.

Omkring försäkring, da har jag inte forståt hur det funkar for svenskar, men for danskar er der generellt försäkring på hojen om man kör i grön grupp. Det beror bara på om man kan anse aktiviteten som körteknik og det kan man om der er instruktör på banan.

Thorleif

Hejsan

TYVÂRR! Det blir inte av, inte alls tillräckligt med deltagare. Se info på framsidan af hemsidan.

Alla for deras pengar igen.

Omkring försäkring, da har jag inte forståt hur det funkar for svenskar, men for danskar er der generellt försäkring på hojen om man kör i grön grupp. Det beror bara på om man kan anse aktiviteten som körteknik og det kan man om der er instruktör på banan.

Thorleif

Så kan man absolut inte göra i sverige men det kanske är andra regler när det inte skulle va svensk arrangör. :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT