Video Mantorp Park 120518

Det va bara att åka direkt in i depån och byta kalsonger. :gnissla

Jag gjorde samma sak i första starten av C-racet som sen blev rödflaggat, fast i kurvan efter. Såg dock aldrig mig i din film.

Drog ut och fortsatte bomba men med en jobbig eftersmak i huvudet hela racet. :gnissla

...eller prova Dunlop... :tummenupp

Jag gjorde samma sak i första starten av C-racet som sen blev rödflaggat, fast i kurvan efter. Såg dock aldrig mig i din film.

Drog ut och fortsatte bomba men med en jobbig eftersmak i huvudet hela racet. :gnissla

Här tror jag är du? Från torsdagen.

Vilka däck åkte du på?

Hur tycker du Sportsmart däcken känns? Tänkte att vi åker ju i ungefär samma tempo och spårval.

Trygga hela tiden, ett mindre bakhjulssläpp i sista kurvan ut på depårakan men i övrigt kändes det hur stadigt som helst. Det var precis efter regnet också.
Mycket kvar av däcken även fast jag haft 1 dag på gelleråsen och nu 2 dagar mantorp på samma däck.

Trygga hela tiden, ett mindre bakhjulssläpp i sista kurvan ut på depårakan men i övrigt kändes det hur stadigt som helst. Det var precis efter regnet också.
Mycket kvar av däcken även fast jag haft 1 dag på gelleråsen och nu 2 dagar mantorp på samma däck.

Låter ju väldigt bra. Får testa en uppsättning sådana om jag inte är nöjd med Power One som jag fått på nu.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!