Video Mantorp Park 120518

Det va bara att åka direkt in i depån och byta kalsonger. :gnissla

Jag gjorde samma sak i första starten av C-racet som sen blev rödflaggat, fast i kurvan efter. Såg dock aldrig mig i din film.

Drog ut och fortsatte bomba men med en jobbig eftersmak i huvudet hela racet. :gnissla

...eller prova Dunlop... :tummenupp

Jag gjorde samma sak i första starten av C-racet som sen blev rödflaggat, fast i kurvan efter. Såg dock aldrig mig i din film.

Drog ut och fortsatte bomba men med en jobbig eftersmak i huvudet hela racet. :gnissla

Här tror jag är du? Från torsdagen.

Vilka däck åkte du på?

Hur tycker du Sportsmart däcken känns? Tänkte att vi åker ju i ungefär samma tempo och spårval.

Trygga hela tiden, ett mindre bakhjulssläpp i sista kurvan ut på depårakan men i övrigt kändes det hur stadigt som helst. Det var precis efter regnet också.
Mycket kvar av däcken även fast jag haft 1 dag på gelleråsen och nu 2 dagar mantorp på samma däck.

Trygga hela tiden, ett mindre bakhjulssläpp i sista kurvan ut på depårakan men i övrigt kändes det hur stadigt som helst. Det var precis efter regnet också.
Mycket kvar av däcken även fast jag haft 1 dag på gelleråsen och nu 2 dagar mantorp på samma däck.

Låter ju väldigt bra. Får testa en uppsättning sådana om jag inte är nöjd med Power One som jag fått på nu.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026