Mantorp 4:e maj Bike-Events

Weee! Jag e med på film! :D

Jag som blir fetingomkörd på rakan på "andra" varvet...tror jag, allt går så fort! :rolleyes:

Bodoe skrev:
Weee! Jag e med på film! :D

Jag som blir fetingomkörd på rakan på "andra" varvet...tror jag, allt går så fort! :rolleyes:

:hej med en retta mot en 250 på rakan så måste man nog räkna med det resultatet - ren fysik alltså...

Men visst är Mantorp en RIKTIGT rolig bana :fakta :tummenupp
:D

Lurad!

Fan vad det lutar lite tänkte jag då jag såg filmen, det där kan inte gå någe fort. Men ändå så kom du ikapp framförvarande ganska enkelt!?!?!?!

Tänkte liksom inte på att kameran var hjälmmonterad...... :1pajas

Re: Lurad!

Penguin skrev:
Fan vad det lutar lite tänkte jag då jag såg filmen, det där kan inte gå någe fort. Men ändå så kom du ikapp framförvarande ganska enkelt!?!?!?!

Tänkte liksom inte på att kameran var hjälmmonterad...... :1pajas

Visst är det lätt att bli lurad ;)

Jag tycker att det är kul med hjälmkameran för att banan ligger i fokus hela tiden. Men nästa projekt blir att filma från tanken samtidigt som hjälmkameran. Seda lägga in tankfilmen som bild i bilden -> man ser nedläggningsvinklar och mätare.
Men nu till helgen tänkte jag montera kameran som Rossis var på Jerez, framåtriktad på kutsen. Ska iaf kolla om det funkar med brännviden (vidvinkel nog??).

jag tackar för feed-back på filmsnuttarna :D

Re: Re: Lurad!

gunnaR1 skrev:

Men nu till helgen tänkte jag montera kameran som Rossis var på Jerez, framåtriktad på kutsen. Ska iaf kolla om det funkar med brännviden (vidvinkel nog??).

Funkar det så lär det ju bli kanonschysst! :tummenupp

Re: Re: Lurad!

gunnaR1 skrev:

jag tackar för feed-back på filmsnuttarna :D

Det vore schysst att höja upp kameran en bit om du ska ha den på kutsen. Kanske bygga någon form av ställning för den, så man ser över föraren.

Har du mer film? Jag var inte med vad jag kunde se.

Re: Re: Re: Lurad!

Buster skrev:
Det vore schysst att höja upp kameran en bit om du ska ha den på kutsen. Kanske bygga någon form av ställning för den, så man ser över föraren.

Har du mer film? Jag var inte med vad jag kunde se.

ska kolla hur det blir i olika vinklar :tummenupp

mer film finns men tiden är inte min vän just nu :crash :fakta
jag behöver förlängning av dygnet :eek:
ska givetvis titta igenom filmerna och lägga ut mer- men vet inte när det bli...

*/ ?>
Back