Mantorp 2003-05-03 *Bilder* Modem*

Out_Spinner skrev:
Det är ju sjukt! Alla andra märken då? :rolleyes: Najs fanclub :p

Japp sjukt med sant. Det är så för att Aprilia går in med pengar för att sponsra serien. Det som kvarstår för oss andra är alltså 125R och där lär vi ju ha stor chans. :(

Man leasar en Aprilia RS125 för en skitsumma per säsong. Sälj gat-asen och sätt fart!

Jonne_boy skrev:
En Regnig och blöt dag på mantorp park med bike-events..
Folk från sporthoj som vär där var!

Jonne_boy
Relepse
Chrille
Bodoe
Speedabuser
Snookie
Don qutixse
Gulsvartkawa
Macke

vem missade jag??

Jag var också där!!! Tack för bilerna, bidrar med en bild då röd grupp ska bege sig i väg på ett av passen under eftermiddagen. Antalet cyklar har decimerats kraftigt under eftermiddagen.

Kändes som en förnedring; körde i gröna gruppen och blev varvad två av körpassen av ledaren... Vågade inte stå på då 600'an bara gått 230 mil och jag är ovan som f#%... Kul var det i alla fall! Begreppet "regn" fick sig en ny dimension...

Bifogat

• pict0020.jpg
    pict0020.jpg
    39.8 KB · Visningar: 279
Re: Re: Mantorp 2003-05-03 *Bilder* Modem*

manx skrev:
Jag var också där!!! Tack för bilerna, bidrar med en bild då röd grupp ska bege sig i väg på ett av passen under eftermiddagen. Antalet cyklar har decimerats kraftigt under eftermiddagen.

Kändes som en förnedring; körde i gröna gruppen och blev varvad två av körpassen av ledaren... Vågade inte stå på då 600'an bara gått 230 mil och jag är ovan som f#%... Kul var det i alla fall! Begreppet "regn" fick sig en ny dimension...

en gsxr 600..

då måste jag kört om dej med.. eller??

Regn va kul att köra i..

Jonne_boy skrev:
En Regnig och blöt dag på mantorp park med bike-events..
Folk från sporthoj som vär där var!

Jonne_boy
Relepse
Chrille
Bodoe
Speedabuser
Snookie
Don qutixse
Gulsvartkawa
Macke

vem missade jag??

**
Om någon skulle vilja ha en bild Oredigerad (2-3Mb) så finns vad bilden heter i varige inlägg..
Pma: maila.. gör vad du vill så fixar vi det

Mig missade du...

Du vet killen som gick i depån o letade efter en tändspole.. Körde bara ett pass i regnet innan spolen gav upp

Packalen#27R600 skrev:
Mig missade du...

Du vet killen som gick i depån o letade efter en tändspole.. Körde bara ett pass i regnet innan spolen gav upp

det kommer jagihåg..

dyr träning för ett pass eller?

synd att jag inte hade licens då hade jag kunnat stanna och köra åt dig =P

hoppas du haft det lite bättre idag iaf..

Tack för bilderna, Jonne.

Det var ju kul trots regnet. blåsten och dom få plusgraderna. Man har väl fått lite mera känsla för att köra i det blöta nu, fast det hade gärna fått vara 10 grader varmare och sol istället för min del. :rolleyes:

Det jag irriterade mig på var jönsarna som bromsade redan vid 300-skylten efter långa rakan! Inte så kul att komma i 200 och upptäcka folk som puttrade i 60 långt innan kurvan.

/Micke

EBS skrev:
Japp sjukt med sant. Det är så för att Aprilia går in med pengar för att sponsra serien. Det som kvarstår för oss andra är alltså 125R och där lär vi ju ha stor chans. :(
Var har du läst det!? ..säger inte att det är fel, men jag har aldrig hört talas om det!! och då ska jag ändå köra den serien i år :crash

Det är inte så att det är aprilia rs125 challange du tänker på??(körs iof inte i svergie) :confused:

eehh öhhh jag var där idag. Ser nu att halva sporthoj.com var där även idag men jag kände inte igen en käft. Tex bad Chrille mig hålla hans hoj medans han skulle kolla bromsarna en snabbis men tror ni jag kände igen honom från forumet. Ser nu att det va han. Aja tråkigt att jag e blind.
:rolleyes:

Du Jonne, när jag orkar/får tid skall jag göra en tråd som är bättre än din! Den skall ha fler bilder och även filmer! :p

Nu ska jag dock sova, för jag har åkt långt idag och har ont i fötter och ben.

kajlyl skrev:
Var har du läst det!? ..säger inte att det är fel, men jag har aldrig hört talas om det!! och då ska jag ändå köra den serien i år :crash

Det är inte så att det är aprilia rs125 challange du tänker på??(körs iof inte i svergie) :confused:

Kmmer inte ihåg vart jag läste det.
Men nu blir jag fundersam om det verkligen var så, för i senaste bike står det:

"I år är alltså Aprilia RS 125 allenarådande. Samtidigt är det självklart tillåtet att komma och tävla med sin egen 125:a, du måste inte hyra den."

Nu vet jag inte riktigt hur man ska tolka det. Är det så att det är sin egen Aprilia RS125 man får komma och tävla med eller gäller det alla 125or?

Tjoffe skrev:
eehh öhhh jag var där idag. Ser nu att halva sporthoj.com var där även idag men jag kände inte igen en käft. Tex bad Chrille mig hålla hans hoj medans han skulle kolla bromsarna en snabbis men tror ni jag kände igen honom från forumet. Ser nu att det va han. Aja tråkigt att jag e blind.
:rolleyes:

Tack för hjälpen! Det var bara lite skit som skrek....

Jag vill också vara med i Speedabusers fanclub. Inte för att han kör omkull till höger och vänster utan för att han har en av de kaxigaste hojarna i depån. Egendesignad lack och ett glatt flin klår vicken sketen Gixxer1000 som helst när det gäller attityd!

Jonne_boy skrev:
vill inte hära det där av flera nu..
räcker med att chrille stog och försökte övertala mig :whip

Jag övertala inte dig! Jag övertala farsgubben din. Du måste ju ha en sponsor. Du behöver inte övertalas ett dugg - du ëhöver bara lite pengar och transport till närmaste bana!

Macke skrev:
Mig, mig, mig... Du missade mig!! :hej :hej

Gjorde mitt bästaste för att höras! :D

(Och synas, hade ju mitt fina sporthoj.com klistermärke på kåpglaset!)

Vi missade inte dig! Var det ingen som klagade på ditt ljud? Jag tycker att det låter otroligt gott, men det brukar kunna finnas gnällspikar som inte gillar det!
Klara du ljudgränsen kan jag lätt köra med mitt slippon! I lördags körde jag med orginal och den går så jävla kass med det!

Fina bilder Jonny_boy! nu fattar jag att du inte är speedabuser! Nästa gång måste jag hålla bättre koll på folket härifrån!

Fler bilder på Speedabusers RD350 önskas!!! :hej

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...