Om jag ska komma och förstöra lite så tror jag att precis som tjejer ibland tar på sin nån slags "dum blondin"-roll, så tar killar på sig den där intetförstående och oljaluktande "karla-karlsrollen" (den grottmänniskoaktiga med yxan i näven, kvinnan ska va vad spisen osv...).
Och på samma sätt som vi män egentligen inte uppskattar "dumma blondiner" (inte i längden iaf...), så tror jag jag att vi samtidigt tvingar på oss själva nån slags "karla-karl"-roll som egentligen inte går hem särskilt bra hos tjejerna heller när allt kommer till kritan...
Hmm, blev det mkt på en gång? Fan, jag är ju psykolog nästan
Haha, det här var roligt att läsa.
Om jag ska komma och förstöra lite så tror jag att precis som tjejer ibland tar på sin nån slags "dum blondin"-roll, så tar killar på sig den där intetförstående och oljaluktande "karla-karlsrollen" (den grottmänniskoaktiga med yxan i näven, kvinnan ska va vad spisen osv...).
Och på samma sätt som vi män egentligen inte uppskattar "dumma blondiner" (inte i längden iaf...), så tror jag jag att vi samtidigt tvingar på oss själva nån slags "karla-karl"-roll som egentligen inte går hem särskilt bra hos tjejerna heller när allt kommer till kritan...
Hmm, blev det mkt på en gång? Fan, jag är ju psykolog nästan
Killar får gärna hålla på med hojar och gud vet allt. Men lite intelligens och ömhet skadar ju aldrig. Det finns ju de som kliver i karlakarl overall när de kommer i målbrottet. Och sedan glömmer de bort att ta av sig den, resten av livet. Som du säger, de är ingen höjdare, dom killarna.
Jag har dock själv håvat in ett mkt fint exemplar av kille. Han har ALLT jag någonsin velat att en kille ska ha . punkt slut