Manowar.

sacus

allt är en gråzon
Gick med
27 Apr 2005
Hoj
Suzuki 1200s Bandit-02
Är just hemkommen från Norwayrock där vi byggde scenen till artisterna, Den dagen Manowar skulle gigga var det ett sjuhel***s pådrag överallt, Backstagepassen kollades och t.o.m trippelkollades:gnissla. De skulle ha 4 tält till garderober och tre till crewet mat till förbannelse och olika bussar till bandet, De spärrade av halva backstageområdet och skapade ett kaos utan dess like för alla andra, min fråga är, Är dom så j***a stora som dom låter påskina eller har dom spårat ur totalt?:huvet

Jag röstar för att de har spårat ur totalt.

Är inte det ett svenskt litet band som inte varit hett på 20 år? :confused:
Det skulle väl vara hammerfall isf, fast de har inte hållt på i 20 år än.

201_photo.jpg

Edit: fifan va farlia dom(tm) ser ut! :skrämd

Manowar, Hammerfall, same same.
Warriors of the world unite, är det Hammerfall då eller?

Kan det finns någonting bättre än att sitta och mäta biceps på en fest med hail and kill i bakgrunden?

Eller Heavy Metal Drinking Game till Call to Arms. :yoparty

Manowar är snuskigt stora på sina ställen men främst är vill de göra sken av att vara stora. De har väl tryckt ur sig en eller ett par bra låtar under åren.

De lär ju inte ha fått spela i något annat land än Sverige i alla fall med något undantag då de har typ USA's, Finlands och Sveriges flagga - samt Brasiliens dit basisten ändå inte får åka för sin mamma (Skinner-syndrom?) - på framsidan av deras skiva. Vilken amerikan med självaktning skulle sätta Sveriges och Finlands flagga på en skiva? :lol

Dr Dre feat Bohusläns landskapsblomam liksom

manowar-warriors-of-the-world.jpg

Kan det finns någonting bättre än att sitta och mäta biceps på en fest med hail and kill i bakgrunden?

:tummenupp

[YOUTUBE-ID]7YD8pfnqeP4[/YOUTUBE-ID]

eller

[YOUTUBE-ID]4b-kZhWW078[/YOUTUBE-ID]

eller

[YOUTUBE-ID]knX1wW18854[/YOUTUBE-ID]

fyll på med era favoriter:yoparty

Last edited:
Låter som att det är läge för en metalafton med TurboJugend och Imaster snart... :yoparty
Honkiie får vara med också. :D

Ofan, jag var också där, körde In Flames prylar.
Kaos backstage kan man ju lugnt säga.
Förra året hade tydligen en hel del bilar fastnat backstage, vad gör dom smarta norrmännen då??
Jo, vi fyller med sand :gnissla
Höll på att fastna i sanden men det gick bra.

Ofan, jag var också där, körde In Flames prylar.
Kaos backstage kan man ju lugnt säga.
Förra året hade tydligen en hel del bilar fastnat backstage, vad gör dom smarta norrmännen då??
Jo, vi fyller med sand :gnissla
Höll på att fastna i sanden men det gick bra.

Det är något man skulle göra en gång till bara för nöjes skull:arsele, uppleva den härliga atmsfären:död.Hela våran scen skulle behövas köras i oslofjorden ett par vändor för att bli av med all sand:huvet, Men det är väl så att skit ska skit ha :crash.

:tummenupp

fyll på med era favoriter:yoparty

Jag hade en period i min ungdom när jag lyssnade på Manowar och dylikt. Dock gillar jag bara Kings of Metal-albumet så här i efterhand, även om det är svårt att ta på allvar ibland. Solot i "Sting of the Bumblebee" är ju dock grymt!

[YOUTUBE-ID]swp--VHPjPE[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!