Mannen, myten, Pizzabagarn...

Nu ska vi inte vara sånna. Det var ju riktigt roligt. Kändes som hemma. Inte vara snobbig nu, Geggis eller klarar du inte av att kontra med egna hårklyverier :D.

Det var väl det han gjorde, fast på utrikiska. Ducatiägare skall ju alltid vara så snobbiga.

Cut the crap, grabbar

Välkommen i gänget, om du inte är för fin för oss :)

Last edited:
Haha, Ragge kanske inte använder dylika produkter för att behålla ett hårfagert yttre. För en hjämfrilla krävs ju endast användning av en klotformad sardinburk eller att man diggar a bad hairday style.

Haha, Ragge kanske inte använder dylika produkter för att behålla ett hårfagert yttre. För en hjämfrilla krävs ju endast användning av en klotformad sardinburk eller att man diggar a bad hairday style.

Om man har s.k. Gixxer-frilla (skallig) så slipper man problemet helt. Jag tror att det är den höga försäkringspremien, som gör att Gixxer-piloter väljer en billig frilla

Jag tror att det är den höga försäkringspremien, som gör att Gixxer-piloter väljer en billig frilla

Snarare att försäkringsbolagen har permanent
friserade premier för förare med lågt hårfäste.
Men det är ju som att lugga en flintskallig.
Man kör oförsäkrat men ångrar sig när man
går av i hårnålen och klotar in i en hövolm.
En hårsmån från döden.

:glömdet
/e

Jag kanske behöver en ny KAM-axel till farsans bil.

Nä men till ärlighetens namn. Jag har vart rätt hårig jag med... på huvet dvs! någon som minns?

Gick från:
helbild.jpg

TILL:
Korthr.jpg

Jag kanske behöver en ny KAM-axel till farsans bil.

Nä men till ärlighetens namn. Jag har vart rätt hårig jag med... på huvet dvs! någon som minns?

Gick från:
bild
TILL:
bild

du har gått från hårdrockare med hästman till hårding på Mc :D

Om man har s.k. Gixxer-frilla (skallig) så slipper man problemet helt. Jag tror att det är den höga försäkringspremien, som gör att Gixxer-piloter väljer en billig frilla

Resonemanget stämmer ju faktiskt...
Tjejer har ju betydligt mkt lägre premie, därav mer hår..

Slutsats: hårmängd är direkt knuten till försäkringspremien.

Pizzabagarn in action med damer, fast detta gör han bara för lära känna fler.

[YOUTUBE-ID]qFX3HrWMLZI[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Back