Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Det är ju hans "åkaochtvättahojenmundering" fast masken var nog ny=)TinaTjejen skrev:Men varför körde han i Blåkläder och gummistövlar? Den hajjade inte jag![]()
vaförnått?Lucky Luke skrev:Det är ju hans "åkaochtvättahojenmundering" fast masken var nog ny=)

TinaTjejen skrev:Men varför körde han i Blåkläder och gummistövlar? Den hajjade inte jag![]()

Men Blåkläder är inte snyggtBLUERIDER skrev:Blått är snyggt![]()
![]()
De är för bönder och snickare 
Såg ut som sånna man får på Nordpost för 200:-beelsebub skrev:Det finns ju en liten djävul i oss alla..........vare sig vi vill eller inte![]()
Å till tinatjenjen vill jag bara upplysa om att det är ett par norrländska grussprättarmcboots av senast snitt! knottriga, kolfiber och titanium hålfotsinlägg, justerbarbar skaftvidd med kevlaromspunna snören. Ytbehandlat racegummi i sulan och brittish racinggrön färg med en tvåtonshalvmatt analininfärgade läderdetaljer.
Om intresse finns för att införskaffa dessa dyrgripar, kontakta då mig. Billiga är dom inte! Men relativt sällsynta.
Krama varandra i trafiken!

Köp dom då! Du vill väl inte ligga efter i den extremt modemedvetna MC-världen?TinaTjejen skrev:Såg ut som sånna man får på Nordpost för 200:-![]()
JoS skrev:Köp dom då! Du vill väl inte ligga efter i den extremt modemedvetna MC-världen?![]()
Är du riktigt snabb är det bara du (fast dom är fake) och Beelsebub (med riktiga) som har sådana ett kort tag innan vi andra mer konservativa köpt våra egna.![]()
(särskilt inte när det gäller gummistövlar
)ReDan skrev:Äh, Kan juh inte vara gummistövlar när vi pratar om racinggrön färg väll?!?
TinaTjejen skrev:Men Blåkläder är inte snyggtDe är för bönder och snickare
![]()

BLUERIDER skrev:Näe det är sant att BLÅKLÄDER inte är snyggt men
BLÅA Kläder och blååååååååååååååååå funkar ju
alltid förutom på Belsebub förstås då.......![]()
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |