prulle skrev:2318823...jag hade aldrig påpekat att jag va söt...
Ingen annan heller, det var det som avslöjade dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
prulle skrev:2318823...jag hade aldrig påpekat att jag va söt...

Haha de fan roligt ju!Markus skrev:2318964Ingen annan heller, det var det som avslöjade dig.![]()

Värdelösa åldern gammal. (17)Plast skrev:2318994fråga nummer ett . Hur gammal blir du?
prulle skrev:2320544Hmm tror inte det. FAst säker kan man ju inte..
Fyfan va konstig födelsedag.
Vaknar 8.30 av ett ljud och tror nån ska sjunga för mig men inser att det är grannen som står med en stick såg ca 3 meter från mitt rum, och han klagar på att jag spelar musik på sån volym att man knappt hör den ute ocjh ännu mindre i hans hus dubbel moral?...
Sommnar om vaknar 12.30 igen ingen har ringt.![]()
Sätter mig vid datorn blir tipsad om den här tråden blir lite gladare, går och kollar posten min nya koplingscylinder har tydligen kommit och den kosta bara 756 kronner! Typ 2000 mindre än jag trot.Fick även ett grattis kort från morsan å farsan. och nått vykort som jag inte kunde tyda vad det stog på (går det i släkten?
)
GÅr in och konstaterar att så här kommer resten av mina födelsedagar bli och saknar glädjen som fans när man va liten, jag struntade i presenterna men det va enda dagen som mina föreldrar oftast inte bråkade och alla va snälla, om nu farsan va hemma för han är typ alltid bortrest på min födelsedag.
En kompis inger mig och det första han frågar är om jag kan köpa ut snus åt hans kompis. Mjo det kan jag väll försöka. 2 minuter innan jag ska gå till bussen ringer farsan och vill gratulera, de va ju trevligt att prata med han det har jag inte gjort på en halv evighet. åker och köper den där snusen och följer med polarn hem ligger å typ lodar framför tvn sen åker vi hem hit och lodar och väntar på att dra och äta pizza då kommer han på att dom måste fixa tårta åt mig! Så han ringer och ber en annan kompis köpa med sig ingridinser så vi kunde baka det sennare men de va för jobbigt tydligen så han köper en prinsestårta. efter vi har ättit pizza dra vi hitt och konstaterar att det luktar skit i köket för en kompis som gjode pankaker igår hade tydligen inte tyckt man behövde diska ur smetskålen.. Sen gjorde jag mistaget att starta fläkten då börja det lukta i hela huset så vi sitter på altanen. Så kom jag på att vi hade en flaska billig skumpa som jag kunde öppna sakt och gjort och med min tur gick ju korken igenom taket på altanen och landa på hus taket när jag klättrat upp ditt kommer vi på att mitt tak e platt så vi kan lika gärna sitta där.
30 min sennare istter vi och äter tårta på mitt tak. EFter att folk har gått och satt sig i ett annat hörn och deppat blir det skit tråkigt så vi går på stan och sen gick vi hem till en tjej i mittgammla hus då konstatterar man att det är fet mycket softare. Vårt hus är typ som en lägenhet på 125 kvm som ligger på marken med utgående tak som skymmer solen så det är alltid mörkt... Och garaget rymmer knappt 2 hojar 1 cykel och en svets.. Vårt gammla hus va en fin villa på 250 kvm med en tre gånger så stor tomt så det va alltid ljust inne. Och garaget va model skit stort på 150 kvm....
Så nu sitter man här konstarera att alla äns kompisar är lamma deprimerad utom hon som gjorde den här tråden och han som kom på att jag måste ha en tårta. Och att huset är så satans skabbigt och litet och övermöblerat.
Fyfan va jag vill flytta till en liten lägenhet... Nån som vet vart det finns en 1:a på typ 60 kvm för under 2500 i månaden? I en lagom liten stad med gymnasie som har el linjen. Helst skulle jag vilja bo på internat men de kan jag skipa redan nu för det finns inte. Fyfan ne nu börjar jag bli negativ igen, det är inte bra...
Ledsen för ett totalt meningslöst, jättefelstavat medelande men jag måste få ur mig det och vill inte verka gnällig på nån av mina "kompisar" för då är dom deprimerad i 70 tusen år. // Jimmy som inte gillar läget.. och inte pallar kritik för sin urusla stavning som han inte pallar göra något åt idag.
Säg inte att du lästa allt stakars jävel... bäst jag tar bort det så inte fler råkar göra detAleksander skrev:2320576Åh herregud.![]()
![]()
![]()

Du skrev att du blev tipsad om denna tråden, men ändå startar du en egen grattis-tråd samt påstår att du inte visste att denna fanns när du startade den?prulle skrev:2320597Säg inte att du lästa allt stakars jävel... bäst jag tar bort det så inte fler råkar göra det![]()
om du tittar när den tråden skapades så ser du att det är före prulles första inlägg i denna tråden (eller så har jag missat något och ber om ursäkt)HanneZ skrev:2320804Du skrev att du blev tipsad om denna tråden, men ändå startar du en egen grattis-tråd samt påstår att du inte visste att denna fanns när du startade den?
prulle skrev:2320521
Värdelösa åldern gammal. (17)

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|