Man vet att det är höst när...

...man sneglar på den nyfixade dubbdäckshojen på morgonen när man ska iväg och tänker: "snart, men inte än..."

...när man börjar snegla på längdlaggen, snowboarden - och om man inte borde unna sig en resa till värmen över jul.

... när man tar fram vinterhandskarna, vinterbyxorna och innefodret till MC-jackan...

Körde en timme igår med keringa. Sålänge visirets nere duger det gott!

...när man sitter med ett stort leende eftersom det är så härlig luft och så vackra färger.

När hockeyallsvenskan är igång och Björklöven börjar plocka poäng...

När man krämar ur sporthojens potential genom de mörka skogarna i 40:ish med gasen kilad på plats mellan tumme och handflata, för att frigöra resten av fingrarna till bromsberedskap, i väntan på att vilt korsar ens väg.

...när jag börjar kolla in hemnet för att byta ut villan mot en trevlig lägenhet i stan (hatar snöskottning). Men dom tankarna går över så fort jag inser att jag inte kommer att kunna få plats med alla motorcyklar i en lägenhet.

När man överväger att packa väskorna och köra ner till södra portugal, trotts att man har tourat halva sommaren och trodde att man fick nog av 2-hjuliga äventyr..

DSC_102.jpg

När man kan fotografera alla läckra färger! =)

När man kommer på att man har ju faktiskt sitt skidintresse också som man kan få adrenalin-kickar av när hojen står i garaget. Förra årets 123 km/h måste slås !! :banana

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT