Man skulle börja gråta!!!

This is the quickest motorcycle accident ever. This guy goes to a local Yamaha dealer and buys a new bike. His buddy films him actually pulling away from the dealer only to crash it within the first 5 seconds.

sätter en femma på att det är en blade... vad tror du sep ? =)

Det är den där jävla kamerans fel...! Så fort man är med på film så ska man göra sig till och försöka vara tuff och duktig!

Hände mig i vintras, lyckades få min egen sjukskrivning på film :hihi

hähähä, bra klantigt!

Ush, skulle verkligen hata mej själv efter ett sådant inslag..

Filmen är ju ett bra bevis på att man ska ha hjälm, då ser ingen vem fan det var som klantade sig :D

ZejtaN skrev:
This is the quickest motorcycle accident ever. This guy goes to a local Yamaha dealer and buys a new bike. His buddy films him actually pulling away from the dealer only to crash it within the first 5 seconds.

sätter en femma på att det är en blade... vad tror du sep ? =)

Ja det är ingen Yamaha iaf... :rolleyes:

Lunkan skrev:
Det är den där jävla kamerans fel...! Så fort man är med på film så ska man göra sig till och försöka vara tuff och duktig!

Hände mig i vintras, lyckades få min egen sjukskrivning på film :hihi

Du e dukti du Lunkan. Pass opp, det blir filmning på söndag :tungan :näsblod

Amerikaner

RoadRunner skrev:
Ja för du har ju träffat alla så du kan uttala dig..... :kocko
Men lugna dig lite, alla vet väll att amerikaner inte e dom smartaste eller.............................Oj jag glömde dom 17% av befolkningen som gått i skola!!!!!!!!!!

Det finns bara 2 sorters hojåkare!!!
De som har och de som ska krascha.....
Visst är det klumpigt :D
Men vi skulle nog alla kunna göra något liknande under rätt omständigheter.
Och JA....visst skulle man ha svårt att se sej i spegeln efteråt....Det är ju det vi tycker är så roligt.

Höll på att hända mig efter däckbyte bak - rullade ut lite lätt från mc-butiken - kollade höger/vänster - svängde vänster och drog på lite... swisch! Lite kast med bakdäcket - men faaan va rädd jag blev...

Slutsats - Nya, kalla däck - Kööööör luuungt!

blabyra skrev:
2371979 Höll på att hända mig efter däckbyte bak - rullade ut lite lätt från mc-butiken - kollade höger/vänster - svängde vänster och drog på lite... swisch! Lite kast med bakdäcket - men faaan va rädd jag blev...

Slutsats - Nya, kalla däck - Kööööör luuungt!

Liknande hände även mig men då rakt fram:

Trött på väg till jobbet kommer jag rullandes (sakta) mot ett rödljus. Det blir grönt innan jag sätter ner foten och trött som jag är inser jag inte att jag praktiskt taget står still. Så jag ger gas och undrar vad fan som är fel eftersom den inte reagerar. Då inser jag vilken hastighet och varvtal jag har och slirar lite med kopplingen. Men jag släpper inte på gasen. När jag släpper tillbaka kopplingen kommer rena rama ketchupeffekten och hojen hoppar på framhjulet.

Shit va skraj ja vart! Å snacka om att jag vakna till!

Don't "sleep" and drive!

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...