Man skjuten i halsen på Nivå i Göteborg

verkar helt sjukt att en snubbe blir skjuten i huvudet mitt på dansgolvet på nivå framför alla andra.

btw, länken är ju något gammalt.

"Dom" misslyckades ju ute i frölunda häromveckan så de fick väl slå till när han kände sig säker :död
Hemskt att vanligt folk ska behöva komma så nära inpå dödligt våld.

"Dom" misslyckades ju ute i frölunda häromveckan så de fick väl slå till när han kände sig säker :död
Hemskt att vanligt folk ska behöva komma så nära inpå dödligt våld.

Var det de där knivbråket?

Ahh, läste inte allt :) artikeln var ju skriven igår så. Men är det någon ifrån forumet eller?

Kan inte annat än att hålla med. Bryr mig inte ett skvatt om dom känner för att skjuta ihjäl varann. Världen skulle vara en mycket bättre plats utan den typen av kriminalitet.

Men varför måste dom göra detta inför alla människor på en så allmän plats?

OBS nu pratar jag inte bara om detta dådet, jag vet inte till 100% Om det man läst och hört är sant, killen kan ha varit oskyldig och blivit skjuten av någon helt annan anledning.

Nu ska jag vara lite tråkig. Kan inte denna typen av för detta forumet helt irrelevanta diskussioner hållas på Flashback och liknande forum?

Absolut :), men det fanns faktiskt en liten koppling, var nämligen den här dåren som blev jagad uppför avenyn av polis i mars då han körde slalom mellan gångtrafikanter :huvet:mad:

Nu ska jag vara lite tråkig. Kan inte denna typen av för detta forumet helt irrelevanta diskussioner hållas på Flashback och liknande forum?
Inte irrelevant, samma kille körde ju en ktm som en galning uppför avenyn :fakta

edit: oops sent ute, jag kanske inte skulle hafft "preview" rutan liggandes uppe i en halvtimme innan jag postade inlägget xD

Jaja, han som dog hette Sina Mansouri och hade kopplingar till 187 lr om det va Bandidos, otippat att det drabbar en sådan to be honest.

Tiv

Nej jag håller med, jag tycker det var intressant pga mc färden som jag trodde hörde ihop med den händelsen.

Mods kan låsa tråd med risk för grov OT :P

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...