Man ska inte gifta sig!!!

@Soppatorsken:
Så klart du har! Från att nyligen ha friat till AngelX (kan jag få svar snart?) är jag nu dömd till de tveksamma handledernas paradis så - ses vi ikväll? ;)

pvcraketen skrev:
@Soppatorsken:
Så klart du har! Från att nyligen ha friat till AngelX (kan jag få svar snart?) är jag nu dömd till de tveksamma handledernas paradis så - ses vi ikväll? ;)

tveksamma handledare?? E det dags att smör lite nu igen :rodnar

@D-One:
Smör... Jag har kvar av oljan så det behövs inte. ;)
Men om jag ska vara handledare så - ja, det kan kanske vara läge...
@--=BRYD=--:
(jobbigt nick att skriva) Ursäkta att din tråd blev lätt sönderspammad.

pvcraketen skrev:
@D-One:
Smör... Jag har kvar av oljan så det behövs inte. ;)
Men om jag ska vara handledare så - ja, det kan kanske vara läge...

Okey då :bow :bow :bow :bow :bow Snäääääällllla!

@--=BRYD=--:
(jobbigt nick att skriva) Ursäkta att din tråd blev lätt sönderspammad.

:notme

Vad har hänt med Min gamla vän som bara gillade tjejer???? gärna många på en gång med om ag inte minns fel ;)

SVBABE skrev:
Vad har hänt med Min gamla vän som bara gillade tjejer???? gärna många på en gång med om ag inte minns fel ;)

jag tror att han fortfarande bara gillar tjejer... men hans dragning till olja e ju lite skrämmande....

Men han ska ju tydligen vara en jäkel på att laga mat (som jag ju iofs aldrig fått smaka på :fakta ) så han testar väl olika sorter i det :rolleyes:

Torsk!!!

--=BRYD=-- skrev:
Då kan det gå riktigt illa... tänk om det hade varit hojen!! :D :D :D

Gissa vem som kör bilen nu och inte släpper den ifrån sig?????? :tuttar Ok hojen får Bryd ha kvar ÄN SÅ LÄNGE men snart får han väl släppa till den oxå. :D :rofl :banana

Ja du inte är det jag som åker min bil längre... det är nån blond tjej med :tuttar som styr den...

--=BRYD=-- skrev:
Ja du inte är det jag som åker min bil längre... det är nån blond tjej med :tuttar som styr den...

B, for hell :brinnerup . Du måste tjacka en ny Crålle....... :yoparty CRF'en är ett MONSTER.... :Bugar Eller åtminstone komma förbi med Zätan.

-=STEEL=- skrev:
B, for hell :brinnerup . Du måste tjacka en ny Crålle....... :yoparty CRF'en är ett MONSTER.... :Bugar Eller åtminstone komma förbi med Zätan.

-=STEEL=- Nu ska du inte ge Bryd en massa ideer :7peta . Jag höll nästan på att bli av med "min" bil igårkväll, pga att han skulle sälja bilen och köpa cross..

Fast känner jag honom rätt så har han en ny innan sommaren är slut... :rolleyes:

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen