Man kan uiiiiiiiiiiiiiiiiiiila en skoter med!!! (film)

Tudor_66 skrev:
På en snöskoter är det tänkt att snön ska fungera som ljuddämpare, därför låter dom illa/fränt när fronten lyfter från snön. Så har du och andra lärt något idag med....

Hehe, jasså? Det var nån ny teori...

Jag måste säga att det var en inponerande tur han tog.Det är f-n inte lätt att hålla en skoter i luften så länge.

Sörlänningar på skoter slutar oftast illa, men det är väldigt roligt, var på skoter tur förra veckan och i crossbanan blev det både hopp och körning på bakrullen för det var väl så det hette, illa så blev det en vurpa med lätt påkörning, nuu vet jag att när det snöryker som fan så har de klotat framför, killen körde på en sten och flög av.

fett :Bugar trodde först det snackades skoter (vespa) så jag har inte kollat tråden tidigare.. :gnissla

hållundan skrev:
Fy satan vilket äckligt jävla ljud!
wonderwizard skrev:
coolt, men som många andra har nämnt. FAN VILKET JOBBIGT LJUD :huvet

Ni har ju fan inte vett att uppskatta stressad Rotaxtwin med mainstreamslutburk :gnissla Det där låter nnnnnnnästan härligare än en RS Vector med turbo, HKSdump och Yoshimura helsystem :näsblod

REV FTW! (för er som är hästkraftskåta vad gäller snöskoter, kolla in "Mountain Mod Mania"filmerna, det finns en etta, en tvåa och en trea. Där finns det ögon/örongodis. Även Tison Performance har en hel del gott. Värsta tvåtaktsmodellen av deras djupsnömodell TMK har ungefär 350 hk :Bugar :yoparty :tuttar )

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti