Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis, det är en sjö.zajtar skrev:fyfan va kallt det ser ut att vara ..
e det nån sjö du kör på

Helt odubbat var det men det finns en viss anledning till att det fäster och det är allt slask som ligger under snön, går inte göra några vidare nedlägg men det är nog så kul, såklart inte å gämföra med dubb men orkar man inte fixa dubb och köra seriöst så går ju detta någorlunda om man bara vill prova lite.sgtpepper skrev:Kör du helt utan dubb? Får du något fäste alls på isen?
Detdär blev ett fett spår av en fet sladd men toppfarten utan dubb i dehär underlaget ligger runt 40kmzajtar skrev:respekt till dig ger jag![]()
Nokia N70, 2mpxsportarn skrev:Såg lite slaskigt ut.
Lite imponerad av mobilkameran ändå, vad var det för mobil?

Jag bellade fett idag men det var det värtDJM skrev:var försiktigt, jäkligt farligt att köra med dåligt fäste.
Vad kör du själv med för dubb? Hemmagjort och isåfall vad, eller kör du redigt. Jag har länge velat dubba men orkar inte hålla på kränga om däcken före reggbesiktningen, hoppas jag hinner fixa allt som ska fixas så att hojen går igenom och det lagom i tid så det är lönt att dubba, trots allt sesongsstart om 4 veckor, kan ni fatta? det är inte långt kvar nuozeo skrev:var oså ute idag med 4 andra..
bilder kommer så småningom..fy faen va kul de e ..
fast vi körde upplogad bana.
halt som faen på isen för tillfället..
fick bara upp den på baken en gång.
han som körde cr500 med m8 bult hade bäst fäste![]()
.philsson skrev:Jag bellade fett idag men det var det värthojen klarar sig trots allt bra och det är ju det som är huvudsaken.
![]()
Alltså risken att man bryter benet på sjön är knappast stor, på crossbanan förstår jag att det går slå ihjäl sig men på sjön alltså.... Ska man tänka på alla risker så borde jag inte gå upp ur sängen på mornarnaDJM skrev:Jo det har du rätt i.
Men efter nån vurpa med brutet ben så kommer du tänka att fan, de var inte värt det..
Men lev vidare!
philsson skrev:Alltså risken att man bryter benet på sjön är knappast stor, på crossbanan förstår jag att det går slå ihjäl sig men på sjön alltså.... Ska man tänka på alla risker så borde jag inte gå upp ur sängen på mornarna
Det som händer när man har kassa däck är att man glider för bra och tappar kontrollen i stället vilket resulterar i att man gör en såkallad lowsider.DJM skrev:ett exempel. Men helt rätt det du säger.. men det jag ville komma fram till är att det är onödigt att chansa med dåliga däck...
)Det stämmer, inte bra dettriple skrev:Fy fan vad kul det ser ut!
Man kan inte slå sig om man har skydd när man kör på en sjö. det går inte!
Jag blir så sugen, vill bara hem och köra fan!![]()
(Men det serut som killen har tennisdojor på bilden DÅ kan man slå sig)

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |