Man död i mc-krock

Aj aj..ingen kul läsning..skänker en tanke till hans anhöriga. V.I.F

jag har inte läst artikeln, men syrran som kör lastbil åkte strax efter där olyckan, det var ingen rolig syn sa hon. blev lite ställd nu när han tydligen inte finns längre.

Finns det inte en olyckstråd och en minneslund och en.......

Kan ni ine samla dessa tragiska händelser där?
Känns som om 40 % av alla nya trådar handlar om sånthär.
Nog är nog.
B

visst är det tråkigt att läsa, men jag tycker att, om det poppar upp något sånt i en tråd, kanske folk tänker en gång till. om det skulle finnas någon speciell tråd för enbart olyckor så skulle inte jag sitta o läsa den tråden.för det är jobbigt!!!!! rätta mig om jag har fel! :va

Last edited:
Finns det inte en olyckstråd och en minneslund och en.......

Kan ni ine samla dessa tragiska händelser där?
Känns som om 40 % av alla nya trådar handlar om sånthär.
Nog är nog.
B

Detta blev en spontansak på Lakritssidan. 40 % Av våra trådar handlar absolut inte om sådant här på "vår" sida, de facto.

Detta blev en spontansak på Lakritssidan. 40 % Av våra trådar handlar absolut inte om sådant här på "vår" sida, de facto.

Lakritsklubba hit och lakritsgodis dit.....alla nya inlägg visas när man trycker på "visa nya inlägg" :rolleyes:

Vet inte vilken del av "känns som" du inte fattade, men jag tycker det är trist att gå in på ett forum som börjar kännas som Fonusnytt!

Over n out.
B

Lakritsklubba hit och lakritsgodis dit.....alla nya inlägg visas när man trycker på "visa nya inlägg" :rolleyes:

Vet inte vilken del av "känns som" du inte fattade, men jag tycker det är trist att gå in på ett forum som börjar kännas som Fonusnytt!

Over n out.
B

Så gå inte in på det forumet då.:mad:

Jag skulle defenitivt inte vilja vara ambulansföraren som kom bärandes på den ihjälkördes ena arm :S Han levde ju tydligen en stund efter olyckan. Fy fan och ligga där utan arm:(

Over n out.
B

Grinpitt. :mad: Ge fan i att klicka på tråden då.

För övrigt, förbaskat otäckt, frugan sms:ade omedelbums och kollade att jag levde...det sätter fart på tankar lite överallt kan jag lova, när radion går ut med olyckor. :(

VIF

/J

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back