Man blir så arg så att man blir förbannad!!

Du är inte ensam om att ha maximal otur vid uppkörningen.

Försök ett:
Klarade garagesväng perfekt, konbana perfekt, inbromsning 50km/h perfekt, 70km/h perfekt sen var det slut. Hojens koppling var helt slut så hojen kom inte upp i 90 km/h. Fick inte fortsätta uppkörningen.

lustigt:va när jag körde upp för a1 så körde vi den där honda xr125 och dengick ju inte ens i 90 så man fick gasa så mycket man kunde o sen sa dom inget om det :tungan

Må så vara men det finns många mer hojar som rullar ute på vägarna som är olagligare än vad den jag lånade var. Som t.ex de som inte har någon reg.plåt eller effekthöjande delar som kräver en ny reg besiktning. :rolleyes:

På MINA fordon jag haft har det varit lagliga däck iaf och stressbyta ett däck på en annans mc och få han till att betala det är inte alltid den lättaste uppgiften man kan ha. :näsblod

Men skitsamma nu är de som det är.

Nej men dom får knappast göra uppkörningar heller, eller hur?

lustigt:va när jag körde upp för a1 så körde vi den där honda xr125 och dengick ju inte ens i 90 så man fick gasa så mycket man kunde o sen sa dom inget om det :tungan

Jag har en crm och han jag gjorde uppkörningen för sa att vi borde kolla upp effekten på den för han tyckte att den va aldeles för vass:D Men den är strypt till 9kw å allt. Jag visade han strypbrckan i insuget men han sa att nån hade borrat eller nås sånt i det :3freak men men :va

Jag har en crm och han jag gjorde uppkörningen för sa att vi borde kolla upp effekten på den för han tyckte att den va aldeles för vass:D Men den är strypt till 9kw å allt. Jag visade han strypbrckan i insuget men han sa att nån hade borrat eller nås sånt i det :3freak men men :va

Fick du göra uppkörningen och isåfall, klarade du den?

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!