Man blir mörkrädd..

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Slå på tv4 nu.
Känns lite som freakshow.
Folk som köper "låtsas-bebisar".
Känns lite desperat. :3freak

Ja, det slår ju helt undan benen för hundsurrogatbranchen.

Vart ska nu alla små fjanthundar med rosetter i håret och sjömanskostym ta vägen?

Det finns folk till allt.
Jag skulle vilja se någon tappa fake-bebisen i rulltrappan,ta upp den,borsta av den,och skicka in den i vagnen igen som om ingenting hade hänt.

:skrämd Helt sjukt!!!
Att dessa tragiska kvinnor lägger tusentals pengar inte bara på dessa
"dock-bebisar" utan köper kläder, barnvagnar, gosedjur och skapar barnkammare tom! :3freak
Då har det gått ganska långt om man hittar på namn och personlighet till en platsdocka och åker omkring med denna på stan som om den vore "riktig"..

:näsblod

jag vill ha en.

jävlar va man kan få folk att tappa hakan.

"råka" tappa den, råka slå den.

oooj näe men förlåt morgan kom till pappa så ska vi blåsa. näe men fan oxå nu ringer telefonen oxå, sitt här på balkongräcket så länge morgan. aj fan morgan ramlade ner:gnissla

vänta där nere morgan jag kommer snart å hämtar dej de e en snygg brud som ringer å vill prata lite med pappa bara.

*30 min senare, folket har samlats runt morgan... han rör inte på sej* vaffan gör ni runt min son. flytta på er för helvete. han råkade bara ramla ner. kom nu morgan nu skiter vi i domhär idioterna. nu går vi upp igen.

fan va roligt:D

:näsblod Jo jag har sett de där en gång förut.
Jag håller med en av kvinnornas man som sa att han inte gilla denna bebis pga att de kändes som hans stod och tittade på nå på bårhuset.
Jag håller med :skrämd de är som att vara inne i likkylen och se en död ju.

Men visst kan jag förstå att man skaffa en som minne av ett barn man har förlorat men jisses skapa så mycke och vara ute och gå med barnvagn med en docka som vuxen nja där drar jag gränsen.

Bra företagsidé åt Bullysmile... Han kan börja sälja bebisar :)

nu har jag ju inte sett detta program men såg ngt liknande om folk som köpte större varianter, la ner tusentals kr på denna plast sak, skulle inte förvåna mig om de använde de mer intimt , usch låter sjukt:huvet

Bra företagsidé åt Bullysmile... Han kan börja sälja bebisar :)

:tummenupp :D
Tja, lite samklöst bara..
Fattar fortfarande inte att dessa kvinnor helt seriöst pysslar om sina "dockor" tar ut dem på promenad i parken, gullar med dem och blir nästan gråtfärdiga när de packar upp dem ur kartongen.
Att en vuxen "frisk" skaffar sig en plastdocka som subsitut för ett levande barn, och t.o.m går och köper dyra märkeskläder à la Roberto Cavalli för 5000 kr på Harrods känns helt sjukt.
Man såg ju hur hennes pojkvän skämdes när hon gick med barnvagnen och plastdockan inne på barnavdelningen och skulle välja ut kläder.
Nog för att man kan ha olika hobbys, men detta kändes inte sunt och lite destruktivt att leva med och ta hand om en plastdocka och behandla den som om den vore en riktig individ.
:va

Kan jag köpa en till min flickvän utan att riskera att bli lynchad tro? Hon har inte gjort annat än tjatat om ungar nu det senaste året, en sån där vore ju perfekt för mig då jag slipper gå upp mitt i natten samt byta blöjor...

Kan jag köpa en till min flickvän utan att riskera att bli lynchad tro? Hon har inte gjort annat än tjatat om ungar nu det senaste året, en sån där vore ju perfekt för mig då jag slipper gå upp mitt i natten samt byta blöjor...

köp en hund iofs nästan lika mkt jobb , men en guldfisk?

köp en hund iofs nästan lika mkt jobb , men en guldfisk?

Nej för fan, hundar luktar illa och kräver ju en jävla massa jobb de med! Därför har vi 3 katter istället för hund, och jag tycker det räcker med dem att ta hand om.
Kan jag få på papper att hon går upp mitt i natten när gaphalsen skriker, att hon byter blöjor, att hon åker på föräldramöten etc. Då kan det diskuteras :gnissla

Tja, vad lägger vi på våra hojar?? :D :D

Nog behandlar jag min som en familjemedlem ibland......

Fast skämt åsido, visst känns det sjukt.....

Kolla på canal+ istället, en grymt bra match mellan Chelski - Gunners

im one of those crazy ppl :P
Fick låna polarns plastbaby för ett tag sen....blev HELSÅLD!
Har numera en barnstol fastspänd på Eldbladet :)
Holler holler om ni ser mig:tuttar

Last edited:
Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu