Man blir allt lite sugen...

Den har ju fyra Hjul :3freak

Ingen som har en gammal Moto GP hoj man kan få testa iställe :gnissla :banana

För några år sen körde dom en uppvisning med Jordan-bilen på Gelleråsen under kanonloppet. Han fick aldrig till nåt riktigt bra varv men körde väl runt på 1.00-1.01 om jag minns rätt.

Marc Gene och Ferrari besökte Mantorp i samband med Shells lansering av V-power. Utan att ha sett banan förut körde han 1.03, åtta sekunder under banrekordet. När STCC körde där i höstas vann Thed Björk med en bästa varvtid på 1.22, han skulle alltså ha blivit varvad var tredje varv. Då ska man också betänka att F1:an inte kan sänkas som den ska eftersom Mantorp med F1-mått är en rallycrossbana.

stavgren skrev:
För några år sen körde dom en uppvisning med Jordan-bilen på Gelleråsen under kanonloppet. Han fick aldrig till nåt riktigt bra varv men körde väl runt på 1.00-1.01 om jag minns rätt.

De verkar behöva lite träning, varvrekordet var väl om jag inte minns fel under minuten med formel 3..

På tal om Hungaroring så ligger den inte långt från där jag bor och där är mängder av bandagar ofta minst en i veckan..........CSN ge mig omedelbart en racehoj :mad:

Sen går banan att hyra för 35000 om dagen inkl ambulans och inhyrda funktionärer vore kanske kul att ha försäsongsträning på.......

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back