Man är ju en lone rider men...

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
..det verkar finnas en hel del sköna mänskor här så det är väl på sin plats att säga hej!

Ber att få tacka alla som var med för en ruggigt skön vända i söndags, på motorcykelns dag! Lite knäckande att se hur de större cyklarna bara försvann iväg på slangen varje gång vi startade vid en korsning men det är egentligen inte hela världen....så länge min knarr kan gå fortare i kurvorna än vad jag kör den behöver jag knappast byta! Har funderat på att sticka till nån handlare en ledig dag och testa nåt större men antagligen skulle jag bli heltorsk och köpa upp mig över öronen, så det är nog bäst att låta bli :3freak

Annars är jag väl som folk e' mest. Bor i innerstan, rattar lastbil och långtradare om dagarna vilket väl inte är helt lyckat när man kör R-hoj. Förra året hade jag precis bytt däck, olja, drivpaket och hunnit köra runt 100 mil innan kortet rök all världens väg :död men nu har jag ju tack vare detta eminenta forum lärt mig en massa smarta strategier för att klara kortet så det skall nog gå att kombinera!

Är det nån som är sugen på en kvälls- eller helgsväng nångång är det bara att PM:a eller MSN:a så åker vi!

- Live your dreams, face your fears! -

Tyvärr är ju hojar benägna att köras på bakhjulet. Jag syndade oxå idag. Skrämde nog livet på pensionärer och gav andra fjong.

Wilkömen to das gefynken maddafakka Spörthöjdötcöm.

Willkommen bist den forum som tyska strassekampfers inte göra sig besvär :D

Eller ja ... några såna finns här nog iaf :)

Last edited:
sharpedge skrev:
Willkommen bist den forum som tyska strassekampfers inte göra sig besvär :D

Eller ja ... några såna finns här nog iaf :)

Hehe! Tolkar det som om bumsar och deras piloter får söka sig nån annanstans :) Ja inte f-n såg jag nåra såna i söndags iallafall.....

Vore ball om BMW gjorde en seriös R-hoj. Tror dom skulle kunna om dom ville....

Välkommen hit!! :hej

Här kommer du att finna en massa galna/arga/snälla/glada/udda människor.!! :tummenupp

Tjing!!

//MadH

hrc skrev:
Hehe! Tolkar det som om bumsar och deras piloter får söka sig nån annanstans :) Ja inte f-n såg jag nåra såna i söndags iallafall.....

Vore ball om BMW gjorde en seriös R-hoj. Tror dom skulle kunna om dom ville....

det menas nog tyska streetfighter hojar, du vet dem där bakdelen står rakt upp? :)

Silwer skrev:
det menas nog tyska streetfighter hojar, du vet dem där bakdelen står rakt upp? :)

Nej. Jag vet inte ens om min hoj har ride height-justering. Fast det har nog inget med saken att göra. Förspänningen gick iaf inte att ändra på. Suck.

Nu måste jag FAN sova. Hatar att gå upp klockan 5. :mad:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...