Man är inte riktigt klok.....

Abris

:-)
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM 250 EXC-F, 950 SM
Åkte enduro i Tisdags och frammåt kvällen så meckade jag dit motard kittet bara för att se hur det såg ut... :kocko
Det skulle ju bli fint väder på Onsdagen.... Men det blev det ju nte!!
Så nu står bettan i full motard fjädring å väntar. :tummenupp


Hjälp... Våren närma dig snart snälla... (ett par bira innanför västen.)!!! :tungan

Rocka på pojkar å tjejer!!

/
M
 
Höllö!.. i mörra sa vi köra mustard så inni jävlar.

- jkag (åkcså med någr abira innanför västa)
 
Abris skrev:
Åkte enduro i Tisdags och frammåt kvällen så meckade jag dit motard kittet bara för att se hur det såg ut... :kocko
Det skulle ju bli fint väder på Onsdagen.... Men det blev det ju nte!!
Så nu står bettan i full motard fjädring å väntar. :tummenupp


Hjälp... Våren närma dig snart snälla... (ett par bira innanför västen.)!!! :tungan

Rocka på pojkar å tjejer!!

/
M

:banana
Jag och WaZZe var ute igår, lördag, å körde en sväng! :yoparty
Jävlars va kul det var, trots hala vägar och kyla.. :tungan
Skulle ju ha åkt idag oxå, men så kom det en massa snö igen! :mad: :huvet
Blir kanske bättre i veckan! Då får du hänga på!! :yoparty
 
SuperKnutte skrev:
:banana
Jag och WaZZe var ute igår, lördag, å körde en sväng! :yoparty
Jävlars va kul det var, trots hala vägar och kyla.. :tungan
Skulle ju ha åkt idag oxå, men så kom det en massa snö igen! :mad: :huvet
Blir kanske bättre i veckan! Då får du hänga på!! :yoparty

Klart jag hänger på..... :yoparty
Om jag inte har meckat dit enduro kittet bara för att skruva lite!! :va
 
Abris skrev:
Klart jag hänger på..... :yoparty
Om jag inte har meckat dit enduro kittet bara för att skruva lite!! :va

:dummer :huvet :fatta! :kocko
Endurokittet kommer att stå i sitt hörn i garaget tills isen ligger körklar igen! :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top