Någon som har en bild över hur manöverprovet ska se ut vid uppkörningen till MC? Eller är det kanske någon som vet hur långt avstånd det ska vara mellan linjerna vid garagevändning?? Vi har allvaliga disskutioner på jobbet om detta....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag lägger till 5% säkerhet så blir det 100%.Klrz skrev:Är dock endast 95% säker att det är +20cm kan vara något mer men tror inte det.
Blue Queen skrev:...
shit va snabba ni är på att svara
Jag antar att du hade fel i diskussionen på jobbet eftersom du inte svararThe_Beast skrev:Någon som har en bild över hur manöverprovet ska se ut vid uppkörningen till MC? Eller är det kanske någon som vet hur långt avstånd det ska vara mellan linjerna vid garagevändning?? Vi har allvaliga disskutioner på jobbet om detta....
När jag körde upp (i år) så lånade jag en duktigt skadad trafikskolehoj där det diffade ~20cm på hur den svängde med maxstyrutslag, då justerade han "garaget" efter om det var höger/vänster-sväng.Klrz skrev:vet att det finns en bild i någon gammal tråd. men avståndet mellan linjerna i garagevändningen är hojens max vändyta och man leder runt den med max styrutslag. Alltså det största avståndet när man gör det åt båda hållen +20cm. Är dock endast 95% säker att det är +20cm kan vara något mer men tror inte det.
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |