Mammas garage...

Blir skitnervös för det ni skriver. Ska man kanske lämna in hojjen på en firma så dom kan kolla igenom motorn o se om den ser ok ut. Köpte hojjen av polarens granne. Vet att han har kört mycket lungt med den. Stod o diskuterade med honom förra sommare. Det har varit en ägare på hojjen innan honom, och han kanske har kört som fan.

Är kvaliten verkligen så dåligt, eller är det bara dom med dålig erfarenhet som hörs mest. :confused:

Snälla, alla med BRA erfarenheter BÖRJA SKRIV!

Jag är iofs nöjd med hojen.
Men det är mest för att den börjar bli lite udda nu när försäkringen höjts och gjort att hojen inte är så billig att försäkra längre.
Att hojen sedan har kvalitetsproblem får man ta, bara man är medveten om det och har "råd" med det.
Vet en italiensk tillverkare (läs Ducati) som verkar ha minst lika mycket problem med sina hojar som Triumph. Å de har ända lyckats bygga upp en fanatisk skara hojägare! *gömmer sig undan SDKs hämnd*

Edit: kunde inte låta bli :hihi
kil1.jpg

Last edited:
Bubba Badji skrev:
Har ingen lapp ännu, uppkörning 21 juni. Har endast kört den 2 km på en mindre väg. Men det räckte för att förstå varför alla här inne kör hoj :tummenupp

Så jävla snygg hoj! Har ju både sett och hört den (fast med originalsystem) :yoparty Skönt att du klarade uppkörningen! Jag klarade den jag med :) :yoparty Har kört 21 mil idag :gnissla

Hade fint

//nomolas

Bubba Badji skrev:
Äntligen har man nått att fylla upp mammas garage med. Gick och köpte en triumf idag. Kommer somna med ett leende på mina läppar ikväll. :tummenupp

Grattis till en snygg hoj :tummenupp

Sweedo skrev:
Jag är iofs nöjd med hojen.
Men det är mest för att den börjar bli lite udda nu när försäkringen höjts och gjort att hojen inte är så billig att försäkra längre.
Att hojen sedan har kvalitetsproblem får man ta, bara man är medveten om det och har "råd" med det.
Vet en italiensk tillverkare (läs Ducati) som verkar ha minst lika mycket problem med sina hojar som Triumph. Å de har ända lyckats bygga upp en fanatisk skara hojägare! *gömmer sig undan SDKs hämnd*

Edit: kunde inte låta bli :hihi
kil1.jpg

hörrö din jäkla svinpäls! sluta dumma dig! :fatta!

/B

Bj.O.rn skrev:
hörrö din jäkla svinpäls! sluta dumma dig! :fatta!

/B

F*n Bj.O.rn hann före... :hihi

Visst har Ducce haft problem. Helt klart.
Själv skall jag försöka titta på min i vinter. 2500 Mil.. Börjar bli läge att byta några grejer.

Bj.O.rn!! Vad kostar det att få den kollad?? Du är ju klar med din och vill väll ha ett nytt projekt antar jag :D :hihi

Bubba Badji skrev:
Blir skitnervös för det ni skriver. Ska man kanske lämna in hojjen på en firma så dom kan kolla igenom motorn o se om den ser ok ut. Köpte hojjen av polarens granne. Vet att han har kört mycket lungt med den. Stod o diskuterade med honom förra sommare. Det har varit en ägare på hojjen innan honom, och han kanske har kört som fan.

Är kvaliten verkligen så dåligt, eller är det bara dom med dålig erfarenhet som hörs mest. :confused:

Snälla, alla med BRA erfarenheter BÖRJA SKRIV!

Min har gått 3400 mil....dom sista 1300 milen har jag stått för o dom har varit allt annat än lugna. Men hojen går fortfarande som en klocka, helt utan problem.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti