Malt, humle, jäst och vatten

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Lördag på lördag och lördagar passar ju utmärkt att hitta på lite lördagiga göromål såsom att dricka öl och försöka överträffa varandra i lekaktiviteter.

Jag har planerat lite lekar passande öltörstiga vuxna pojkar och flickor. :)

Ni kommer att bli indelade i två lag (fler beroende på hur många som kommer) och försöka överträffa varandra i diverse tävlingar.

När vinnare är korade fortsätter vi ut på stan och beter oss illa. :fyllisar

Är ni intresserade kan ni ju höra av er så jag har ett hum om hur många som kommer.

Syns, Per

blacktriple skrev:
Lördag på lördag och lördagar passar ju utmärkt att hitta på lite lördagiga göromål såsom att dricka öl och försöka överträffa varandra i lekaktiviteter.

Jag har planerat lite lekar passande öltörstiga vuxna pojkar och flickor. :)

Ni kommer att bli indelade i två lag (fler beroende på hur många som kommer) och försöka överträffa varandra i diverse tävlingar.

När vinnare är korade fortsätter vi ut på stan och beter oss illa. :fyllisar

Är ni intresserade kan ni ju höra av er så jag har ett hum om hur många som kommer.

Syns, Per

Glöm inte lilla mig. :fyllisar

Glenning skrev:
David tycker alltid om tequila...... Eller är det kanse saltet och citronen han är ute efter? :va
Jag har lovat David att aldrig mer vara med på tequilarace med honom.

Får han för sig att vilja dricka det med mig ska jag göra vad som står i min makt att stoppa honom...
Det kan jag väl vara med på. Dock har jag inte lovat att stoppa honom när han vill tequilaraca med dig... :hihi

Sååå, vilka vill leka på lördag? Eller tror att de vill?

1. Jag
2. Boffen
3. Glenning
4. 996D
5.
6.
:va

blacktriple skrev:
Jag har lovat David att aldrig mer vara med på tequilarace med honom.

Får han för sig att vilja dricka det med mig ska jag göra vad som står i min makt att stoppa honom...
Det kan jag väl vara med på. Dock har jag inte lovat att stoppa honom när han vill tequilaraca med dig... :hihi

Sååå, vilka vill leka på lördag? Eller tror att de vill?

1. Jag
2. Boffen
3. Glenning
4. 996D
5.
6.
:va

Skit i dom andra.... Vi klarar att bli fulla själva...... och om vi inte skulle klara det så fixar David det lilla problemet. :rofl

Boffen skrev:
Första pris är en natt med Glenning i klänning :hihi

Var é alla brudarna? :confused:

Glenning skrev:
Var é alla brudarna? :confused:

Jajustdet. Såna måste vi lura med också.

Typ 7-8 söta singelflickor som kan berätta hur tuffa de tycker vi är när vi dricker sprit...

Typ. :rolleyes:

Glenn fix!

blacktriple skrev:
Jajustdet. Såna måste vi lura med också.

Typ 7-8 söta singelflickor som kan berätta hur tuffa de tycker vi är när vi dricker sprit...

Typ. :rolleyes:

Glenn fix!

Jag har ju en kompis som är dofsing fixare. Jag kan ju fråga honom. :tuttar :banana

jag o andreas tittar nog oxå förbi på lite bira men leka kan jag inte lova, lite mörrrrr i ryggen efter några dagars sjukhusvistelse seeees i mörra!

Otee skrev:
jag o andreas tittar nog oxå förbi på lite bira men leka kan jag inte lova, lite mörrrrr i ryggen efter några dagars sjukhusvistelse seeees i mörra!
opppss! det var vist någon som vart dålig på att logga ut :) det var ju jag som skrev inlägget :)

Skulle tippa på att risk finnes för ett mindre rejs i helgen så vafför inte ta tag i det hela ordentligt...

O Glen, trodde inte du var sig sööööp eller blev onykter längre :tummenupp

Skutte skrev:
Skulle tippa på att risk finnes för ett mindre rejs i helgen så vafför inte ta tag i det hela ordentligt...

O Glen, trodde inte du var sig sööööp eller blev onykter längre :tummenupp

Helt rätt kompis. Jag käkar salt och citron och David eller Per tar tequilan. :tummenupp :hihi Okej då, en pilsner kan jag väl kasta ner.

*/ ?>
Back