Malmabanan i västerås läggs ner

Varför ska dom ge sig på all motorsport? Det där känns inte förankrat i någon som helst jävla verklighet, utom möjligen att nån politiker, eller någon med dom rätta kontakterna, har köpt en sommarstuga i närheten å vill ha lugn å ro! :mad:
Jag åker gärna dit och protesterar med hojen i vår! :fakta

vafan! nu blev man ju inte glad. hoppas verkligen dom hittar ett nytt ställe att bygga på.

Man blir ju så less på alla stolpskott.. Borde de inte förbjuda båttrafik på Mälaren först? "Råvaran" borde ju skyddas först..? Jag funderar på att starta ett parti för att förbjuda golfbanor och motorbåtar, lusekoftor kan lika gärna ryka de också:mad: det börjar rinna över snart..

å de kommer dom på efter 46 år...hmmm e vattentäkten nyupptäckt månne?

Knappast den sista motorbana som kommer att stryka på foten inom närmsta framtiden nu när "miljövännerna" fått luft under vingarna. I Stockholm la de väl ner banan på järvafältet på pga av att det skulle bli naturskyddsområde(pga av en sällsynt grodart som dock tidigare överlevt när området var ett skjutfält) ett par hundrameter från en motortrafikled.

Antagligen ploppar det upp en golfbana där snart. Som alla åker till i 2,5-tons SUVar, såna där otroligt miljövänliga saker som är idealiska när man ska åka runt stureplan. Å dom drar ju nästan ingen soppa heller, max 2 liter milen :rolleyes:

Helt otroligt. Man upphör aldrig förvånas. Ideelt arbete har tydligen inget värde när det inte läggs i ett parti.

Motorsport är ett hot som måste elimineras verkar det som. :mad: :finger Den banan ligger 4 km från min hemby, åker förbi den nästan varje dag. Kommer verkligen kännas tomt. :gråta :gråta :gråta :gråta

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!