Malmö

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Snacka om laglöst land det blivit i Malmö.
Åka buss i Södra Sverige verkar ju vara rena actionsporten, nu ska man inte bara behöva värja sig mot Adnan-kloner, nu är även bussförarna packed. :lol

En bussförare misstänks för grov misshandel sedan han knivskurit en ung man under ett handgemäng med ett gäng bråkstakar utanför en av Malmös bussar tidigt på lördagsmorgonen.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=760349&rss=1399

:yoparty :yoparty :yoparty

är man dum ska man lida. Förvånad att inte fler bussförare och tågkonduktörer knivhugger allehanda drägg.

Då kan jag upplysa dig om att ingen vill bo i Malmö. :)

Jodå! Jag trivs bra här, nära till hufvudstaden och allt. En RIKTIG hufvudstad dvs. Hade vi bara kunna sållat bort en del element - typ halva befolkningen - hade det varit underbart att bo här.

Jodå! Jag trivs bra här, nära till hufvudstaden och allt. En RIKTIG hufvudstad dvs. Hade vi bara kunna sållat bort en del element - typ halva befolkningen - hade det varit underbart att bo här.

Åfan, my bad.
Kul med Köpenhamn också, att få gå på Ströget och titta på Tivoli liksom. :banana

Det är ingen tvekan:
Allt norr om Uddevalla skulle vara vinterstängt mellen september och maj, och allt söder om Varberg skulle exporteras söderut pga bristande intresse:tummenupp

orka bo i malmö. jag vill bo i klågerup. fatta vilka småkex där finns!:drool
sen är närheten till köpenhamn ett stort +. inte för tivoli eller ströget utan för bra shopping, fina tjejer, bra uteställen och allmänt trevlig stämning.:)

ot: körde förbi en buss natten till idag. det stod några längst bak och hoppade och skrek eller sjöng.(?):3freak
att åka buss i malmö är spännande och oförutsägbart.:tummenupp

Nyheter
Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Back