Malmö samåkning

De löser vi, möts upp någonstans, tänkte kika in på motorsport i Landskrona. De bjuds på kaffe mm?

Last edited:
Letar resesällskap till en liten mc semester i sommar.
Jag är flexibel och har inte planerat så mkt än. Blir väl runt 7-10 dgr kanske +/-.
Mina önskemål är ner mot alperna, Österrike, norra Italien,Schweiz eller något. Typ runt Gardasjön, stelviopasset eller liknande.
Om det är någon som vill hänga med så kan vi ju planera detaljerna, dagarna och resmål tillsammans.
Min tanke va att blåsa 100 mil genom Tyskland ganska snabbt och sen tillbringa en vecka där nere, men jag e som sagt flexibel.

image.jpg

Letar resesällskap till en liten mc semester i sommar.
Jag är flexibel och har inte planerat så mkt än. Blir väl runt 7-10 dgr kanske +/-.
Mina önskemål är ner mot alperna, Österrike, norra Italien,Schweiz eller något. Typ runt Gardasjön, stelviopasset eller liknande.
Om det är någon som vill hänga med så kan vi ju planera detaljerna, dagarna och resmål tillsammans.
Min tanke va att blåsa 100 mil genom Tyskland ganska snabbt och sen tillbringa en vecka där nere, men jag e som sagt flexibel.

View attachment 402350

Tänkt vandrarhem osv eller tält? Har själv funderat på om jag ska försöka köra ner i år.

Flexibel. Jag gillar tälta och hittar man en bra camping så e det trevligt med stämningen, folket och gemenskapen. Men kan lika gärna välja vandrarhem om det blivande resesällskapet vill det. Men min tanke från början va att ta med litet tält och sånt så man kan campa om man vill eller behöver nån natt och ta vandrarhem eller liknande nån dag :-)
Vad hade du tänkt då?
Du kan väl skriva i min tråd istället så vi inte kapar denna.
Tråden heter "resesällskap till mc semester alperna 2014"

Inte mycket kört i helgen. Nya drev och ny kedja på. Nu fattas bara nya däck :-D.

20140328_132344.jpg20140330_101746.jpg

Härligt nu e våren här. Tackar för sällskapet i lördags. 6 hojar.
Var blev alla foton av, vi e nog lite dåliga på det. :)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!