Malmö samåkning

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Ort
Västra Skåne
Hoj
KTM Superduke R
Blev lyrisk igår när man helt oväntat mötte en annan orange Superduke tätt följd av en motoguzzi. Idag har jag mött hur många som helst, mest supersport dock...När ska vi börja helgköra?
 

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
Blev lyrisk igår när man helt oväntat mötte en annan orange Superduke tätt följd av en motoguzzi. Idag har jag mött hur många som helst, mest supersport dock...När ska vi börja helgköra?

Mm mest supersport.. Massa R1:eek:r .. vu kör på lördag men det är ju träning av LVT rundan och du e inte anmäld som RL/BM
 

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Ort
Söderut
Hoj
Dajtåna trackbike
@java - när sticker du och Dennis på lördag? Kanske kan jag hänga på... Har inte fått mitt nya bakdäck så kan lika gärna plocka fram corden på det som sitter :tuttar
 

djulle

Medlem
Gick med
1 May 2012
Ort
Västra Skåne
Hoj
KTM Superduke R
hmm...kanske blir LVT då.
Föresten är det någon som har och kan hantera sitt kedjeverktyg och nita en kedja till mig? Tänker inte köpa en egen för att använda vartannat år och tänker inte betala timpeng till verkstad för ett kedjebyte.
 

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
om man köper sitt drivpacket på addemoto i lund får man låna verktyg, bra att veta !
 

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
Tror ni snuten kommer att höka runt Spillepengen och Arlöv industriområde ?
Själv har man pulat lite med den nya bettan idag. Satte på Graves velocity stacks, K&N filter, men ingen luftburksmod, tyckte inte att det gav nåt .. Sen cigguttag, snabbkontakt till batteriladdare, men slip-on får vänta till nästa vecka.
 

:KiM

U MAD BRO?!
Gick med
28 Jan 2013
Ort
Malmö
Hoj
Banhoj: Ducati 999/848 2005/2010 Gathoj: Bobber VT600
Kostar 200kr (0kr om man köpt kedja av samtidigt) + 1000kr i depo som man får tillbaka i kontanter när man lämnar tillbaka..

Tror jag såg dig idag göra en power wheelie efter korsningen vid Ystadvägen - Munkhättegatan.
Runt 15.15 tror jag det var.

Lät jäkligt fint :)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Någon härifrån som kör grön ninja och brukar stå parkerad på spånehusvägen? Brukar stå på gatan vid falafel kiosken. :)
 

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Hayabusa
Någon mer som var på Mc-huset? Provade K1300S, riktigt trevlig! Första gången jag testade Quickshift, smidigt!
 

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Ystad
Hoj
BMW F 650 GS -01
Jag var där. Testade 800R, 800GS samt 1200GS. Vet vilken jag skulle vilja ha... :)
 

Jackmeister

Jackmeister
Gick med
19 Jun 2008
Ort
Söderut
Hoj
Stor och snabb
var där men var för mycket kö för min del, stod och snackade med tobbe på mårtenssons halva dagen istället :tungan
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top