Malmö samåkning

Blev lyrisk igår när man helt oväntat mötte en annan orange Superduke tätt följd av en motoguzzi. Idag har jag mött hur många som helst, mest supersport dock...När ska vi börja helgköra?

Blev lyrisk igår när man helt oväntat mötte en annan orange Superduke tätt följd av en motoguzzi. Idag har jag mött hur många som helst, mest supersport dock...När ska vi börja helgköra?

Mm mest supersport.. Massa R1:or .. vu kör på lördag men det är ju träning av LVT rundan och du e inte anmäld som RL/BM

@java - när sticker du och Dennis på lördag? Kanske kan jag hänga på... Har inte fått mitt nya bakdäck så kan lika gärna plocka fram corden på det som sitter :tuttar

hmm...kanske blir LVT då.
Föresten är det någon som har och kan hantera sitt kedjeverktyg och nita en kedja till mig? Tänker inte köpa en egen för att använda vartannat år och tänker inte betala timpeng till verkstad för ett kedjebyte.

om man köper sitt drivpacket på addemoto i lund får man låna verktyg, bra att veta !

Tror ni snuten kommer att höka runt Spillepengen och Arlöv industriområde ?
Själv har man pulat lite med den nya bettan idag. Satte på Graves velocity stacks, K&N filter, men ingen luftburksmod, tyckte inte att det gav nåt .. Sen cigguttag, snabbkontakt till batteriladdare, men slip-on får vänta till nästa vecka.

Kostar 200kr (0kr om man köpt kedja av samtidigt) + 1000kr i depo som man får tillbaka i kontanter när man lämnar tillbaka..

Tror jag såg dig idag göra en power wheelie efter korsningen vid Ystadvägen - Munkhättegatan.
Runt 15.15 tror jag det var.

Lät jäkligt fint :)

Någon härifrån som kör grön ninja och brukar stå parkerad på spånehusvägen? Brukar stå på gatan vid falafel kiosken. :)

Någon mer som var på Mc-huset? Provade K1300S, riktigt trevlig! Första gången jag testade Quickshift, smidigt!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!