Tvärtom.. Om snuten stoppar gruppen, och alla sticker åt var sitt håll ,vem tror du de följer efter ?![]()
Tror att det blir någon med utländsk bakgrund och ser långsam ut...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tvärtom.. Om snuten stoppar gruppen, och alla sticker åt var sitt håll ,vem tror du de följer efter ?![]()
Blev lyrisk igår när man helt oväntat mötte en annan orange Superduke tätt följd av en motoguzzi. Idag har jag mött hur många som helst, mest supersport dock...När ska vi börja helgköra?
@java - när sticker du och Dennis på lördag? Kanske kan jag hänga på... Har inte fått mitt nya bakdäck så kan lika gärna plocka fram corden på det som sitter![]()
Kostar 200kr (0kr om man köpt kedja av samtidigt) + 1000kr i depo som man får tillbaka i kontanter när man lämnar tillbaka..kolla med Addemoto om du inte kan hyra ett verktyg
Kostar 200kr (0kr om man köpt kedja av samtidigt) + 1000kr i depo som man får tillbaka i kontanter när man lämnar tillbaka..
Tror jag såg dig idag göra en power wheelie efter korsningen vid Ystadvägen - Munkhättegatan.
Runt 15.15 tror jag det var.
Lät jäkligt fint![]()
Jag var där. Testade 800R, 800GS samt 1200GS. Vet vilken jag skulle vilja ha...![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten