Malmö samåkning

Välkommen till gangsta town :)
Ska hålla koll efter garage. Dyker det upp något så hojtar jag till!

Heimstaden har lite garage med tomma platser runt om i Malmö.
Det kanske inte blir helt centralt men för min del hade jag tur när jag bodde där och hade tillgång till ett bara två kvarter från min bostad.

Dock var uppsägningstiden 9 månader!
Så kolla kontraktet.

Heimstaden har lite garage med tomma platser runt om i Malmö.
Det kanske inte blir helt centralt men för min del hade jag tur när jag bodde där och hade tillgång till ett bara två kvarter från min bostad.

Dock var uppsägningstiden 9 månader!
Så kolla kontraktet.

Enligt hemsidan har de inga bilplatser i Malmö..!?
Gick inte att välja i droplisten, eller ska man göra på annat sätt?

Gå in och snacka med dem istället på kontoret.
Men de kan ju ha sålt av sina garage sedan jag hade min plats iofs.

Kolla Stadsbostäder de har ganska många fastigheter och garage under fastigheterna. Har själv hyrt, funkar fint tror det var tre månaders uppsägning.

Har haft garage hos Parkering Malmö förut. De har lite varstans i stan. Ring o kolla med dem.

Jag är eventuellt på.... Lämnar klart besked under söndags morgonen... Du kan väll slänga iväg ett sms til mig Dennis! d:)u har kanske fortfarande har mitt nr, ditt är borta i min lur. :huvet

Torr salt tror jag inte är farligt.
Eventuellt blir det från Eslöv istället om fler vill.

Last edited:
Hej! Flyttar till Malmö om en månad och tänkte höra mig för om garageplats för två MC. Någon som har plats eller ver var det kan tänkas finnas? Kommer bo vid drottningtorget men det är inget krav att det ska vara i närheten. Alla förslag tas tacksamt emot! Har dessutom en bil som letar garage, men det måste vara centralt.
Ser fram emot att joina er till våren!!
/Christian

tror inte man kan låta en hojj stå centralt, alla blir ju stulna här i Malmö :p, speciellt delade garage i fastigheter osv..

Förresten den 30:e mars är det s.k. "hjälmbytardag" på Handelsboden, man kan ta med sig en gammal hjälm och byta in mot 20% rabatt på en ny hjälm. Riktigt bra deal om du e ute efter en Shoei Neotec till exempel ..

Back