Malmö samåkning

jag kan närsom, 14.00 istället?? passar lite bättre gör mig med, slipper stressa med oljan.

Last edited:
@Java.
Jag hojtar till om jag missar kl 12. Det ser inte ljust ut, frugan påstår att gräsmattan måste klippas... Jösses

14 är bättre för mig iallafall

Last edited:
i framtiden tycker jag att man sätter en tid och så får folk helt enkelt bestämma sig för att fixa den tid eller joina senare,, förstår så klart folk har sina privat liv och alla gör saker på olika tider.tex om man har barn, träning, eller ngt annat. verkar bli rörigt nu och har man otur så blir d så rörigt att alla kommer på olika tid. bara en tanke ställare.

själv så planera jag dagen efter körning kl 12. och att kunna vara hemma och hämta dottern kl 17 i ystad.

så blir lite tajt för mig kl 14. men om folk kan försöka vara tankade och klara för att köra kl 14, så ska det gå :)

i framtiden tycker jag att man sätter en tid och så får folk helt enkelt bestämma sig för att fixa den tid eller joina senare....... verkar bli rörigt nu...
@Leif :tummenupp

@Övriga
Ni är ju som ett gäng :tuttar :D

Jag kör 12. Ses kanske

jag är klar nu med oljebytet. vilken sörja det var.. blev som oljespillet förra året i usa..

ska hem och byta om, lär hinna till 12.00.

Har man kärring, 2 snorungar och ett jävla hus som måste fixas och trixas med är det ofta på lördagar dom vill att man drar på sig fixar mössan.
Sen att matklockan ringer kl 12 är ännu en anledning att undvika körningar just runt lunch snåret (om vi inte stannar in 15 minuter och äter tillsammans, vilket hade varit trevligt förstås :)

Men det är bara mina 5 cent. :arsele

Har man kärring, 2 snorungar och ett jävla hus som måste fixas och trixas med är det ofta på lördagar dom vill att man drar på sig fixar mössan.
Sen att matklockan ringer kl 12 är ännu en anledning att undvika körningar just runt lunch snåret (om vi inte stannar in 15 minuter och äter tillsammans, vilket hade varit trevligt förstås :)

Men det är bara mina 5 cent. :arsele

instämmer helt, har exakt samma här hemma

????
Ursäkta en förvirrad hjärna men blir det ett gäng som kör 12 och ett gäng som kör 14?? :confused:

Back