Malmö samåkning

den där festen låter intressant den 23-24. ngn som kör aktivt i ystad,s trakten? körning ev fre 11-15 på fre och lör , sön funkar med ngn timme om vädret blir nice.// leif

Det är f-n hojar överallt ute nu :tummenupp

Hoppas inte på några olyckor idag men några yrvakna blåbär är nog ute och rör på sig.

Tjoho. Fick med frun ut på en runda idag. Första gången någonsin hon satt på en hoj. Blev 20 min runt på industriområdet för att vänja sig. Efter det en lite kort tur i maklig fart. Över 45 km/h så knep hon i mina lår (intern kommunikation för att "Nu går det för fort älskling").

Vi tar det stegvis så hon inte skräms. Vill ju att detta ska vara något kul för bägge under en längre tid...

Vem var det som körde kapp med mig Malmö->Lomma igår runt 18-19 tiden? Jag kör vit/svart kawa. Det gick undan på motorvägen :yoparty

Tjoho. Fick med frun ut på en runda idag. Första gången någonsin hon satt på en hoj. Blev 20 min runt på industriområdet för att vänja sig. Efter det en lite kort tur i maklig fart. Över 45 km/h så knep hon i mina lår (intern kommunikation för att "Nu går det för fort älskling").

Vi tar det stegvis så hon inte skräms. Vill ju att detta ska vara något kul för bägge under en längre tid...

Hehe körde också årspremiär med min tjej. Fast hon har ju åkt innan. Men inte med de nya systemet på Maxen ;) Men som sagt man får vara pedagogisk så man inte ger dem några trauman :yoparty

yee, besiktningen avklarad ! fit for fight! klämde min db-killer i skruvstäd och det gjorde susen. Hojen gick ju som en scooter, men vem bryr sig , va ? :P

jag funderar på en liten runda innan barnen ska hämtas .. kanske bara till Svågertorp :P

ska du ut på onsdag kväll wheelieboy?

En nätt tur på 15 mil till och från kund idag.
Blev stor och tråkig väg dit för att inte riskera komma sent och go och kurvig (bitvis i alla fall) väg hem :-)

Bifogat

• ScreenShot023.jpg
    ScreenShot023.jpg
    62.5 KB · Visningar: 55
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT