Malmö samåkning

Vinterdagsjämningen är här. Imorrn blir det ljusare......dagarna blir ljusare med tiden....och med detta kommer värmen.....ooooyeeeaaaah inte många dagar kvar tills våren är här! :D

Om det inte vore så förbenat kallt så kunde man ge sig ut en sväng imorgon :yoparty

53e36bd2-4fc9-5f95.jpg

Har varit sjuk förra veckan, men nu är de prima liv! Väntar bara på första hojrundan..........snaaart.

GOTT NYTT ÅR på er alla! Är sugen på att ta ut hojen och starta upp den, bara för att höra ljudet. Återstår att se om jag hinner. Någon annan som är sugen på samma? :squid

Jepp, och det har jag gjort ett par gånger redan, frugan får veta att man måste "ladda batteriet"
Gott nytt år!

GOTT NYTT ÅR på er alla! Är sugen på att ta ut hojen och starta upp den, bara för att höra ljudet. Återstår att se om jag hinner. Någon annan som är sugen på samma? :squid

Jag startade min hoj idag, blundade man och lyssnade på ljudet och kännde avgaslukten så kunnde man nästan tro att det var vår :tungan

Jag startade min hoj idag, blundade man och lyssnade på ljudet och kännde avgaslukten så kunnde man nästan tro att det var vår :tungan

Gisaa om man fick feteångest!? Skulle man, mot förmodan, köra en sväng, lär man ju inte riskera körkortet precis! :tuttar:yoparty

Här kommer de utlovade bilderna från årets första start. Några meter kunde man ju köra. :tummenupp

Bifogat

• ST400_01.JPG
    ST400_01.JPG
    57 KB · Visningar: 50
  • ST400_02.JPG
    ST400_02.JPG
    59.6 KB · Visningar: 57
Tisdag 1 Februari kommer det ett test mellan sporttourers, FZ1, Kawa Z1000SX, och Triumph Sprint. Ser fram emot att läsa denna artikeln ..

Hej alla i malmö med omnejd

Låt oss samlas och ha lite skoj utan hojarna. En lördag på t.ex. http://www.gokartcity.se/ för att sedan gå ut och ta en öl.
Perfekt tillfälle att träffa gamla bekanta och lära känna lite nytt folk.
Finns det intresse så kan jag åta mig att fixa ngt.
Vad sägs?

Mini-supermotard:yoparty

Mini-supermotard:yoparty

kom och titta imorgon söndag.
10-15 är det "Egenkörning" översatt ~ kom och klota med egen medhavd mini-hoj :tummenupp

vill man så kan man hålla sig på hjulen med :D

efter 15 kan man köra med deras hyr-hojar med !!

Back