Malmö samåkning

ingen är perfekt, eller hur!! ;) det var skit fint väder i lördags! hann med en två timars tur och lite bus..

samma här.. och precis nu när skiten börjar smälta ÄVEN på min gata

man borde köra en inoficiell kortege

Last edited:
Jag tänkte se om det går att smita ut en halvtimme mellan föräldrabesöket och lussefikat vid 13 :)

Hade lite ångest....så det var lika bra att ta ut hojen och "lufta" den lite.....ok starta den åtminstone. :yoparty

Bifogat

• ST01.jpg
    ST01.jpg
    52.8 KB · Visningar: 58
  • ST02.jpg
    ST02.jpg
    56.9 KB · Visningar: 55
  • ST04.jpg
    ST04.jpg
    56.9 KB · Visningar: 55
Hade lite ångest....så det var lika bra att ta ut hojen och "lufta" den lite.....ok starta den åtminstone. :yoparty
Man får glädjas åt det lilla! :tummenupp
Vi kunde ju bestämma en tid när alla rullar ut hojen ur garaget och låter den stå och puttra en stund... är ju också en sorts "samåkning"! :D
Bilder obligatoriskt!

Man får glädjas åt det lilla! :tummenupp
Vi kunde ju bestämma en tid när alla rullar ut hojen ur garaget och låter den stå och puttra en stund... är ju också en sorts "samåkning"! :D
Bilder obligatoriskt!

Låter som en najs ide....passar nyårsafton mitt på 00:00? :tuttar:yoparty
Nåja, kanske inte, meen. :tummenupp

Var ute i garaget igår och dreglade lite, vart ju bara tvungen att starta den.
Medans den stod där o puttrade frågade tjejen hur man börnade efter hon sett nått klipp på nätet.
Aldrig gjort det men förklarde men hon förstod inte, tänkte vafan får väll testa o visst fan blev det lite rök o god lukt =0)
Obs inte direkt så att jag gjorde detta med en kall motor.

folk som bor i skåne// ja var som helst. (andra med så klart) / får gärna pm mig. jag söker trevligt folk att köra med och bus köra ibland med. skulle vara trevligt ha ngn att ringa så man kan köra, jag bor i ystad jobbar i malmö. hör av er

Back