Malmö samåkning

Kan man ansluta till sällskapet? :)
Skulle behöva lite tips på bra mc-vägar kring Lund/Malmö
Blir Staffanstorp 13.15 isf

Verkar inte ha varit så bra uppslutning här i trakten så det var tur att vi tog ansvar och höll ställningarna.
Nu var det väl ingen större uppoffring denna underbara vårdag, klart värt att ställa på hojen!

/ Jonas.

japp , tack till javaguru, Olle99 och Henrik för sällskapet. fiktigt trevligt! samt kul och se att många vägar är nyasfalterade :) weeiii som en F1 bana ha ha ha

Tack själva, var riktigt trevligt! Bra runda med fina vägar och världens godaste kladdkaka :) Får vi göra om!

ja, tack detsamma! assköna vägar, bra sällskap, fint väder. Vad kan man mer begära ? Nästa gång får du ta med dig kameran Per, så ska jag filma hur ni drar ifrån mig, och hur ni väntar i nästa korsning med en cigg i flabben och solar

ha ha ha:) det e därför man har laddat med fimpar inför varje gazzz , ser ut som man har stått där sketa länge :D

Det är ju torsdagsbus ikväll nere vid Ikea/Svågertorp.. Tim har skrivit en något kryptisk tråd i The Pink Ladies forumdel.
Själv hinner jag inte köra idag :(

Tillsvidare ensamkörning för min del. Ser ni något mattsvart som låter mycket och går långsamt så är det jag :va

du kör sakta så han hinner stanna och plocka upp speglarna när de vibrerar loss och ramlar av :P

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back