Malmö samåkning

som sagt ,, tid och var ? om inget annat . klär på mig nu ,, åker mot s-torp om någon e sugen på en runda? så är jag där om 15 min eller så

Får börja hänga på sedan när jag hämtar ut min FJR. Lite tråkigt att hänga på med Custom (även om jag inte brukar ha problem med tempot).

Tänkte köra mot Lödde o kolla vad som händer där, om någon e sugen på att hänga med. Kan mötas på statoil Midhem kl 19

Tänkte bara fråga hur det är med träffar och så.

Vart ses ni när ni kör mot löddeträffarna. Malmöträffarna och ystadträffarna? Får köra mc om ett par veckor så tänkte jag skulle joina er istället för bilarna :banana

På torsdagarna har det tidigare varit samling nere i Västra Hamnen, vid Torso, men där är tydligen byggarbetsplats i år.. Money är det som brukar styra upp torsdagsträffarna, tror jag. Inget som kommit igång än i år. :)

Undra mest för det kom ett gäng till Lödde igår?

Har tänkt att sätta igång med Torsdagsbusen nästa vecka. Kommer bli ny samlingsplats då torso inte finns mer. Du är varmt välkommen att hänga med när du får köra. :tummenupp

I går var jag där med Jojje som kör en vit RC8. Var ett par hojåkare till men ingen jag kände igen. :)

Åhh, dräggel .. En snubbe med den nya R1:an körde förbi i kväll, vilket jävla ljud i den ! Speciellt med Ackra pipor ! Jag skulle nog kunna vänja mig vid den motorn, undrar när den kommer i FZ1:an

13:00 ? Min fru har lite ärenden och jag måste hålla koll på barnen.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...