Malmö samåkning

Lördag 9 maj!

Samling 0930 Statoil Midhem, avfärd en tid senare :). Mål: Shell Gårdstånga 1000, sen hoppas jag på en fin runda ledd av Maverik. :)

Alla är välkomna!

Last edited:
Lördag 9 maj!

Samling 0930 Statoil Midhem, avfärd en tid senare :). Mål: Shell Gårdstånga 1000, sen hoppas jag på en fin runda ledd av Maverik. :)

Alla är välkomna!
Sedär, du hade ju koll, i PM:et stod det Shell Lockarp 10:00 och inte ens jag är så vilse. :D
Gårdstånga it is! :tummenupp

söndagskörning är jag sugen på.. desto senare desto bättre, ska ut ikväll så får väl dricka massa vatten efter midnatt så man kan köra dagen efter :D

söndagskörning är jag sugen på.. desto senare desto bättre, ska ut ikväll så får väl dricka massa vatten efter midnatt så man kan köra dagen efter :D

du kanske ska ta det väldigt lugnt med drickandet om du vill köra på söndag, i stället för att hälla i dig vatten (vilket förresten inte hjälper för fem öre).

heh, försöker själv fundera på hur jag ska förena en flaska rom med morgondagens körning

Lördag 9 maj!

Alla är välkomna!
Jag tackar för sällskapet, JTPK79, Olle99, MrsRR och Zorken17, jag hade en trevlig runda! :tummenupp

Hallå!
Blir det nån körning imorn söndag? Jag kan inte se att nån föreslagit nån tid/plats...

Jag försöker nog komma ut imorgon, men det blir en kortare
runda eftermiddag/kväll.

Blir nog utgång idag igen så jag orkar nog inte köra tidigt 2 dagar i rad. 4h sömn två dagar i rad blir lite för mycke. En eftermiddags/kvällsrunda vid 17-18 passar fint för min del.

skit alla dessa morgonpigga människor, träffas kl 10 på en lördag/söndag, räcker det inte att man börjar 0700 dom andra 5 dagarna :/

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park