Malmö samåkning

Är det någon som har lust att hänga med och köra TT med de i Helsingborg ikväll?

I så fall avgår jag från Statoil i Lomma 17.15....

Lite sent nu, men jag kan säga som så att det var en sjukt rolig, lång och vacker runda. Överväger fler besök i Helsingborg på tisdagar.
Dock var ju inte E6:an lika rolig hem. Det var nämligen så att rundan slutade i Båstad....

Lite sent nu, men jag kan säga som så att det var en sjukt rolig, lång och vacker runda. Överväger fler besök i Helsingborg på tisdagar.
Dock var ju inte E6:an lika rolig hem. Det var nämligen så att rundan slutade i Båstad....

Njae... rundan avslutades i Helsingborg. Men vissa fick inte vara ute längre :tungan

Men Ni är alltid välkomna...

Torso kl 1800, vidare till Lödde för lite streetrace. Kolla Radical Riders forum. :tummenupp

BKK måndag, Knutstorp

Några malmöiter med omnejd som ska dit och blir lätt sällskapssjuka sådär tidigt på morgonen?:tungan

Någon som ska på kvällskörning på SRW imorgon kväll?

jag tänkte sticka dit och titta och titta, har inte hunnit registrera mig. ska du köra ?

Lånar tråden lite,
Söker garageplats för min MC i Malmö då jag flyttar ner i slutet av månaden. Ska bo vid Värnhem. Antingen helår eller åtminstone tills vintern kommer, vinterförvaring kan jag ordna. Jag är ganska liten och min hoj tar inte heller upp så mycket plats. ;)
PMa mig gärna!

Någon som ska på kvällskörning på SRW imorgon kväll?

Jag ska köra i morgon, vi är ett gäng som ska köra. Ska grilla där oxå, kolla Sydskånes forum för mer info, står i RadicalRiders forum oxå. :tummenupp

Lånar tråden lite,
Söker garageplats för min MC i Malmö då jag flyttar ner i slutet av månaden. Ska bo vid Värnhem. Antingen helår eller åtminstone tills vintern kommer, vinterförvaring kan jag ordna. Jag är ganska liten och min hoj tar inte heller upp så mycket plats. ;)
PMa mig gärna!

vet inte riktigt hur det funkar men MKB har ju garage lite runtomkring och tycker dom har helt ok priser. men vet tyvärr inte om man måste bo hos mkb för att få parkera i deras garage, vilket jag inte tror men man vet aldrig. gå in på www.mkbfastigheter.se och kolla vad där står. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...