Malmö samåkning

hur gick det på provkörningen ? R1:an kom in så jag fick köra en snabb runda, sen bar det av hemmåt. Var Kawan bra ?

Det är ju lite mer tryck i Kawan än i min! Första gången jag körde en 150hp maskin så jag och Kawan skulle nog behöva mer än 15 minuter för att komma helt överens.

Skulle lätt kunna avsätta lite tid för det.

Den ligger klart högt upp på min topplista.

Hallå i stugorna.

Jag och skitduide tänkte ta en sväng idag.

Vi ses på st1 ystadvägen vid 13.30!

Häng på!

Verkar bli ostadigt väder idag Söndag, men klarna upp framåt kvällen... Hoppas dock på solsken hela dagen! :Bugar

Vart kör ni helst när ni är ute på "kortare efter-jobbet-turer"? Själv gillar jag att hålla till på vägarna kring Nordanå, Tottarp, Möllerberga, typ i triangeln Lomma/Bara/Staffanstorp.

Jo, jag också. Är ganska ny här nere... Har dock hunnit med drygt 400 mil hittills i år på vägarna här omkring så jag börjar bli något av en expert, lite som Rainman faktiskt.

Okej, hur många vänstersvängar finns det genom bokskogen då??? Du måste kunna svara direkt! :7peta

Någon mer som skall köra denna idag?

30/5 Handelsbodenkortegen - Malmö
Handelsboden är fadderföretag åt SOS Barnbyar

"Hjälp oss att hjälpa andra! Du ger 40 kronor i avgift för att åka med i kortegen. De 40 kronorna går oavkortat till SOS Barnbyar. Du som åker med i kortegen får även en present av Handelsboden"

Kortegen startar kl 18.30, och vi har uppställning från kl 16.

Malmö
Kortegevägen -> http://goo.gl/maps/nMbn4

Start vid butiken.
Kortegen kommer att gå från Handelsboden till Lucy's i Löddeköpinge, under ledning av Vulkan Riders. Hos Lucy's kommer man grilla korv mm.

Slipp en kortege:
Plusgiro: 90 02 29-6 (skänk så mycket det är värt att slippa en kortege)
SMS:a: SOS50 till 72930 (skänk 41 kronor till SOS Barnbyar och 9 kr till din operatör)

SOS Barnbyar

Back