Malmö samåkning

Kommer till Ica någon minut efter 1330

:yoparty Det var himmla trevligt idag.. Fick man lekt av sig lite till:tungan Hemfärden tyckte jag var som en saga, landskapet, diset solen, himlen och alla dessa färger... Nice!
Tackar alla för ett gött bus:tummenupp

Ytterst trevligt må jag hålla med om!:banana får hoppas på fler dagar som denna innan säsongen är helt slut! :tummenupp

:yoparty Det var himmla trevligt idag.. Fick man lekt av sig lite till:tungan Hemfärden tyckte jag var som en saga, landskapet, diset solen, himlen och alla dessa färger... Nice!
Tackar alla för ett gött bus:tummenupp

Ytterst trevligt må jag hålla med om!:banana får hoppas på fler dagar som denna innan säsongen är helt slut! :tummenupp

Sa ju att men blev sentimental. Haha

Riktig härlig tur denna idag, får göras om! :tummenupp

Och Jag tackar för fika skit snacket:) Nu ska Jag öva som fan både på att få snurr på mitt fram hjul och den dära suga wheelie framträdet:tuttar Det ska gå! Jag kommer få det att gå:) Hahahaha

Och Jag tackar för fika skit snacket:) Nu ska Jag öva som fan både på att få snurr på mitt fram hjul och den dära suga wheelie framträdet:tuttar Det ska gå! Jag kommer få det att gå:) Hahahaha

Hahaha... glöm inte cigg! de e ju så gött med en cigg efteråt juuh! hahaha

Riktigt gött köra idag! Tack för wheelietipsen, men jag tror jag överlåter Ron Jeremy-varianten till er som kan... ;)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon